Сутність і структура феномену «інтерпретаційна компетентність студентів педагогічного коледжу»
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2927Ключові слова:
інтерпретаційна діяльність, інтерпретаційна компетентність, складники інтерпретаційної компетентності майбутніх учителівАнотація
Ткачук І. О. Сутність і структура феномену «інтерпретаційна компетентність студентів педагогічного коледжу».
У статті розглянуто поняття «інтерпретаційна діяльність», «інтерпретаційна компетентність»; розкрито сутність і структуру феномену «інтерпретаційна компетентність студентів педагогічного коледжу». Визначено, що структура інтерпретаційної компетентності студентів педагогічного коледжу містить аксіологічний, когнітивний, діяльнісно-творчий та рефлексивний складники з певними показниками.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 98
/ PDF downloads: 119
Посилання
1. Бондаревська Е. В. Парадигмальний підхід до розробки змісту ключових педагогічних компетенцій / Е. В. Бондаревська, С. В. Кульневич // Педагогіка. – 2004. – No 10. – С. 23–31.
2. Власова О. І. Педагогічна психологія:[навч. посібник] / О. І. Власова. – К., 2005. – 315 с.
3. Закирова А. Ф. Теоретические основы педагогической герменевтики: [монография] / А. Ф. Закирова. – Тюмень : Изд-во Тюменского гос. ун-та, 2001. – 152 с.
4. Ищенко Е. Н. Новая парадигма интерпретации в дискурсивном поле современной философии / Е. Н. Ищенко // Вестник МГУ. Серия 7 Философия. – 2004. – No 6. – С. 62–74.
5. Кан-Калик В. А. Педагогическая деятельность как творческий процесс / В. А. Кан-Калик. –М., 1976. – 286 с.
6. Кацова Л. І. Формування професійного інтересу у майбутніх учителів у процесі педагогічної практики: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: спеціальність 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Л. І. Кацова. – Харків, 2005. – 19 с.
7. Корепанова Н. В. Профессионально-личностное становление и развитие педагога / Н. В. Корепанова // Педагогика. – 2003. – No 3. – С. 66–71.
8. Костюк А. Г. Восприятие мелодии. Мелодические параметры процесса восприятия музыки / А. Г. Костюк. – К. : Наукова думка, 1986. – 189 с.
9. Кузнєцова О. А. Потреба у професійно-орієнтованій рефлексії як умова формування самовизначення майбутнього вчителя / О. А. Кузнєцова // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. пр. – 2004. − С. 67–74.
10. Пономарев Я. А. Психология творчества: общая, No 5–6. –дифференциальная, прикладная / Я. А. Пономарев. – М. : Наука, 1990. – 222 с.
2. Власова О. І. Педагогічна психологія:[навч. посібник] / О. І. Власова. – К., 2005. – 315 с.
3. Закирова А. Ф. Теоретические основы педагогической герменевтики: [монография] / А. Ф. Закирова. – Тюмень : Изд-во Тюменского гос. ун-та, 2001. – 152 с.
4. Ищенко Е. Н. Новая парадигма интерпретации в дискурсивном поле современной философии / Е. Н. Ищенко // Вестник МГУ. Серия 7 Философия. – 2004. – No 6. – С. 62–74.
5. Кан-Калик В. А. Педагогическая деятельность как творческий процесс / В. А. Кан-Калик. –М., 1976. – 286 с.
6. Кацова Л. І. Формування професійного інтересу у майбутніх учителів у процесі педагогічної практики: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: спеціальність 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Л. І. Кацова. – Харків, 2005. – 19 с.
7. Корепанова Н. В. Профессионально-личностное становление и развитие педагога / Н. В. Корепанова // Педагогика. – 2003. – No 3. – С. 66–71.
8. Костюк А. Г. Восприятие мелодии. Мелодические параметры процесса восприятия музыки / А. Г. Костюк. – К. : Наукова думка, 1986. – 189 с.
9. Кузнєцова О. А. Потреба у професійно-орієнтованій рефлексії як умова формування самовизначення майбутнього вчителя / О. А. Кузнєцова // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. пр. – 2004. − С. 67–74.
10. Пономарев Я. А. Психология творчества: общая, No 5–6. –дифференциальная, прикладная / Я. А. Пономарев. – М. : Наука, 1990. – 222 с.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Ткачук, І. (2014). Сутність і структура феномену «інтерпретаційна компетентність студентів педагогічного коледжу». Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 321–325. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2927
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ірина Ткачук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.