Дослідження професійних ціннісних орієнтацій на основі методики «Квадрат цінностей»

Автор(и)

  • Олена Мурзіна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2934

Ключові слова:

цінності, ціннісні орієнтації, професійні цінності, професійні ціннісні орієнтації, професійна діяльність, «Квадрат цінностей»

Анотація

Мурзіна О. А. Дослідження професійних ціннісних орієнтацій на основі методики «Квадрат цінностей».

У статті розглянуто методику дослідження ціннісних орієнтацій особистості на основі методики «Квадрат цінностей». Поняття «професійні ціннісні орієнтації» для нас означає спрямованість особистості на цілі, засоби та умови професійної діяльності. Особливу увагу зосереджено на анкетуванні курсантів та студентів Запорізького юридичного інституту ДДУВС. У результаті дослідження зроблено висновок, що запропонована методика тестування є дієвим інструментом для вивчення професійних ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 102 / PDF downloads: 97

Посилання

1. Ананьев В. Г. Человек как предмет познания / В. Г. Ананьев. – Л. : ЛГУ, 1968. – 339 с.
2. Асеев В. Г. Мотивация поведения и формирование личности // В. Г. Асеев. – М. : Мысль, 1976. – 158 с.
3. Дубровина И. В. Способности и интересы / И. В. Дубровина // Возрастная и педагогическая психология: [учебник]. – М., 1999. – С.173–177.
4. Мурзіна О. А. Формування професійних ціннісних орієнтацій у майбутніх правоохоронців : [методичні рекомендації] / О. А. Мурзіна. – Запоріжжя, 2014. – С. 26–32.
5. Надирашвили Ш. А. Установка и деятельность / Ш. А. Надирашвили. – Тбилиси, 1987. – 361 с.
6. Обуховский К.Психология влечений человека: [монография] / К. Обуховский; ред. Б. М. Сегал. – М. : Прогресс, 1972. – 247 с.
7. Ядов В. А. О диспозиционной регуляции социального поведения личности / В. А. Ядов // Методологические проблемы социальной психологии. – М. : Наука, 1975. – С. 89–105.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Мурзіна, О. (2014). Дослідження професійних ціннісних орієнтацій на основі методики «Квадрат цінностей». Educational Dimension, 41, 341–346. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2934

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про