Формування креативної позиції майбутніх учителів хімії та біології у процесі фахової підготовки

Автор(и)

  • Наталя Чувасова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2937

Ключові слова:

креативність, творчість, творчий процес, професійна позиція, креативна позиція

Анотація

Чувасова Н. О. Формування креативної позиції майбутніх учителів хімії та біології у процесі фахової підготовки.

У статті на основі зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації феноменів «творчість», «креативність», «професійна позиція», «креативна позиція» розглядаються різні підходи до визначення цих понять. Виокремлено креативні якості, чинники, умови та етапи формування креативної позиції майбутніх учителів хімії та біології.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 100

Посилання

1. Актуальні проблеми психології творчості : [зб. наук. праць] / за ред. В. О. Моляко. – Житомир : Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – Т. 12. – Вип. 3. – 318 с.
2. Варламова Е. П. Психология творческой уникальности / Варламова Е. П., Степанов С. Ю. – М. : Институт психологии РАН, 2002. – 256 с.
3. Гнатко Н. М. Проблема креативности и явления подражания /Николай Митрофанович Гнатко. – М. : Институт психологии РАН,1994. – 43 с.
4. Грановская P. M. Конфликт и творчество в зеркале психологи / Р. М. Грановская. – М. : Генезис, 2002. – 573 с.
5. Исследование проблем психологии творчества / Я. О. Пономарев. – М. : Наука, 336 с.
6. Педагогічна майстерність: [підручник] / І. А. Зязюн, 1983. – Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; за ред. І. А. Зязюна. – К. : Вища шк., 1997. – 349 с.
7. Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості : [монографія] / авт. кол.; наук. керівник В. О. Моляко. – К. : Педагогічна думка, 2008. – 208 с.
8. Шадриков В. Д. Психология деятельности человека / Владимир Дмитриевич Шадриков. – М. : Изд-во «Институт психологии РАН», 2013. – 464 с.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Чувасова, Н. (2014). Формування креативної позиції майбутніх учителів хімії та біології у процесі фахової підготовки. Educational Dimension, 41, 356–361. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2937

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про