Формування креативної позиції майбутніх учителів хімії та біології у процесі фахової підготовки
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2937Ключові слова:
креативність, творчість, творчий процес, професійна позиція, креативна позиціяАнотація
Чувасова Н. О. Формування креативної позиції майбутніх учителів хімії та біології у процесі фахової підготовки.
У статті на основі зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації феноменів «творчість», «креативність», «професійна позиція», «креативна позиція» розглядаються різні підходи до визначення цих понять. Виокремлено креативні якості, чинники, умови та етапи формування креативної позиції майбутніх учителів хімії та біології.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 100
/ PDF downloads: 106
Посилання
1. Актуальні проблеми психології творчості : [зб. наук. праць] / за ред. В. О. Моляко. – Житомир : Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – Т. 12. – Вип. 3. – 318 с.
2. Варламова Е. П. Психология творческой уникальности / Варламова Е. П., Степанов С. Ю. – М. : Институт психологии РАН, 2002. – 256 с.
3. Гнатко Н. М. Проблема креативности и явления подражания /Николай Митрофанович Гнатко. – М. : Институт психологии РАН,1994. – 43 с.
4. Грановская P. M. Конфликт и творчество в зеркале психологи / Р. М. Грановская. – М. : Генезис, 2002. – 573 с.
5. Исследование проблем психологии творчества / Я. О. Пономарев. – М. : Наука, 336 с.
6. Педагогічна майстерність: [підручник] / І. А. Зязюн, 1983. – Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; за ред. І. А. Зязюна. – К. : Вища шк., 1997. – 349 с.
7. Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості : [монографія] / авт. кол.; наук. керівник В. О. Моляко. – К. : Педагогічна думка, 2008. – 208 с.
8. Шадриков В. Д. Психология деятельности человека / Владимир Дмитриевич Шадриков. – М. : Изд-во «Институт психологии РАН», 2013. – 464 с.
2. Варламова Е. П. Психология творческой уникальности / Варламова Е. П., Степанов С. Ю. – М. : Институт психологии РАН, 2002. – 256 с.
3. Гнатко Н. М. Проблема креативности и явления подражания /Николай Митрофанович Гнатко. – М. : Институт психологии РАН,1994. – 43 с.
4. Грановская P. M. Конфликт и творчество в зеркале психологи / Р. М. Грановская. – М. : Генезис, 2002. – 573 с.
5. Исследование проблем психологии творчества / Я. О. Пономарев. – М. : Наука, 336 с.
6. Педагогічна майстерність: [підручник] / І. А. Зязюн, 1983. – Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; за ред. І. А. Зязюна. – К. : Вища шк., 1997. – 349 с.
7. Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості : [монографія] / авт. кол.; наук. керівник В. О. Моляко. – К. : Педагогічна думка, 2008. – 208 с.
8. Шадриков В. Д. Психология деятельности человека / Владимир Дмитриевич Шадриков. – М. : Изд-во «Институт психологии РАН», 2013. – 464 с.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Чувасова, Н. (2014). Формування креативної позиції майбутніх учителів хімії та біології у процесі фахової підготовки. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 356–361. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2937
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наталя Чувасова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.