Формування творчої компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі їх фахової підготовки

Автор(и)

  • Олександра Лисевич

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2956

Ключові слова:

професійно-педагогічна спрямованість, професійне становлення, професійне самопізнання, самовизначення, самосвідомість

Анотація

Максименко І. Г. Професійно-педагогічна спрямованість як детермінанта професійного становлення майбутнього інженера-педагога.

У статті розкрито сутність професійно-педагогічної спрямованості, охарактеризовано змістовий, мотиваційний та процесуальний компоненти структури, динаміка падіння індексу задоволеності професійним вибором, етапи особистісного зростання, критерії та рівні сформованості, висвітлено значущысть у професійного становлення майбутнього інженера-педагога.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 99 / PDF downloads: 97

Посилання

1. Блауберг И. В. Становление и сущность системного похода / И. В. Блауберг, Э. Г. Юдин. – М. : Наука, 1973. – 270 с.
2. Болотов В. А. Компетентностная модель: от идеи к образовательной парадигме / В. А. Болотов, В. В. Сериков // Педагогіка. – 2003. – No10. – С. 8–14.
3. Зеер Э. Ф. Компетентностный подход к образования [Електронний ресурс] / Э. Ф. Зеер. – Режим доступу: http://www.urorao.ru/ konf 2005
4. Зимняя И. А. Педагогическая психология / Ирина Алексеевна Зимняя. – Ростов-на-Дону : Феникс, 1997. – 480 с.
5. Сластенин В. А. Введение в педагогическую аксіологію : [учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений] / В. А. Сластенин, Г. И. Чижакова. – М : Изд. центр «Академия», 2003. – 192 с.
6. Хомич Л. О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів / Лідія Олексіївна Хомич. – К. : Магістр-S, 1998. – 201 с.

Downloads

Опубліковано

13-02-2014

Як цитувати

Лисевич, О. (2014). Формування творчої компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі їх фахової підготовки. Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 65–70. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2956

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи