Робочий зошит як засіб формування мовно-мовленнєвої компетентності старшокласників
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2971Ключові слова:
концептуальні засади, профільний курс української мови, мовно-мовленнєві компетентності, концепція навчанняАнотація
Зінченко В. М. Концептуальні засади формування мовно-мовленнєвих компетентностей учнів старших класів профільної школи.
У статті визначено мету й завдання профільного курсу української мови, сформульовано концептуальні засади вдосконалення змісту й організації навчання української мови учнів старших класів профільної школи на основі системного підходу та запропоновано концепцію навчання української мови у профільних класах загальноосвітніх навчальних закладів (профіль – українська філологія).
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 93
/ PDF downloads: 97
Посилання
1. Біляєв О. М. Проблемні ситуації й пізнавальні завдання на уроках мови / О. М. Біляєв // Українська мова і література в школі. – 1974. – No 4. – С. 62-63.
2. Вятютнев М. Н. Коммуникативная направленность обучения русскому языку в зарубежных школах / М. Н. Вятютнев // Русский язык за рубежом. – 1977. – No 6. – С. 38–45.
3. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти : вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. укр. видання д-р пед. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 237 с.
4. Караман С. О. Методика навчання української мови в гімназії : навч. посіб. для студ. вищ. закладів освіти / Станіслав Олександрович Караман. – К. : Ленвіт, 2000. – 272 с.
5. Караман С. О. Зміст і технологія навчання української мови в гімназії : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.02 / Станіслав Олександрович Караман. – К., 2000. – 425 с.
6. Полат Е. С. Интернет на уроках иностранного язика / Е. С. Полат // Иностранные языки в школе. – 2001. – No 2. – С. 14–19.
7. Рожило Л. П. Метод спостереження на уроках мови / Л. П. Рожило, О. М. Шпортенко // Українська мова і література в школі. – 1973. – No 2. – С. 58–64.
2. Вятютнев М. Н. Коммуникативная направленность обучения русскому языку в зарубежных школах / М. Н. Вятютнев // Русский язык за рубежом. – 1977. – No 6. – С. 38–45.
3. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти : вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. укр. видання д-р пед. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 237 с.
4. Караман С. О. Методика навчання української мови в гімназії : навч. посіб. для студ. вищ. закладів освіти / Станіслав Олександрович Караман. – К. : Ленвіт, 2000. – 272 с.
5. Караман С. О. Зміст і технологія навчання української мови в гімназії : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.02 / Станіслав Олександрович Караман. – К., 2000. – 425 с.
6. Полат Е. С. Интернет на уроках иностранного язика / Е. С. Полат // Иностранные языки в школе. – 2001. – No 2. – С. 14–19.
7. Рожило Л. П. Метод спостереження на уроках мови / Л. П. Рожило, О. М. Шпортенко // Українська мова і література в школі. – 1973. – No 2. – С. 58–64.
Downloads
Опубліковано
13-02-2014
Як цитувати
Зінченко, В. (2014). Робочий зошит як засіб формування мовно-мовленнєвої компетентності старшокласників. Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 129–136. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2971
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Вікторія Зінченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.