Формирование профессиональной коммуникативной компетенции в группах с различным уровнем подготовки

Автор(и)

  • Елена Карманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2987

Ключові слова:

професійна комунікативна компетенція, групи різнорівневої підготовки, інтернет, інтерактивність, підходи до навчання

Анотація

Карманова Е. И. Формирование профессиональной коммуникативной компетенции в группах с различным уровнем подготовки.

Рассмотрены некоторые аспекты и методы формирования профессионально ориентированной коммуникативной компетенции студентов с различным уровнем подготовки, использование интернет-технологий и роль преподавателя в этом процессе.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 94

Посилання

. Hess N. Teaching large multilevel classes / N. Hess. – Cambridge: Cambridge University press, 2011. – 2 p.
2. Freeman Y. S. ESL /EFL teaching: Principles for success / Y .S. Freeman, D. E. Freeman. – Portsmouth, NY: Heinemann, 1998. – 292 p.
3. Тарнопольський О. Б. Підготовка викладачів до проведення програм англомовного занурення при навчанні спеціальних дисциплін у вищих навчальних закладах та на факультетах економічного профілю / О. Б. Тарнопольський, З. М. Корнєва // Актуальні проблеми викладання іноземних мов у вищий школі: зб. наук. праць. – Вип.10. – Донецьк : ДонНУ, 2008. – 252 с.
4. Nunan D. The learner centred curriculum. A study in the second language learning / D. Nunan. – Cambridge: Cambridge University Press, 1888. – 196 p.
5. Dam L. Plenary: Developing learner autonomy – preparing learners for lifelong learning / L. Dam // IATEFL, 2002.York Conference Selections / Ed. By A. Pulverness.- Whitstable, Kent: IATEFL, 2002 – P. 42–50.
6. Sharma P. Integrating the World Wide Web into language courses / P. Sharma // Business Issues. – 2003. – Issue 3. – 4 p.

Опубліковано

13-02-2014

Як цитувати

Карманова, Е. (2014). Формирование профессиональной коммуникативной компетенции в группах с различным уровнем подготовки. Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 197–200. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2987

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти