Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності

Автор(и)

  • Аліна Олександрівна Дуднік Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3103

Ключові слова:

підготовка майбутніх учителів, групові форми навчання, педагогічні умови, професійні якості педагога

Анотація

Дуднік А. О. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності.

У статті розглянуто психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності, визначено сутність поняття «форма організації навчання», окреслено вимоги щодо підвищення ефективності групової діяльності учнів, охарактеризовано професійні якості педагога, що забезпечують успішність навчально-виховного процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 97

Біографія автора

Аліна Олександрівна Дуднік, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

асистент

Посилання

1. Боднар В. І. Дидактика / Володимир Іванович Бондар. – К. : Либідь, 2005. – 264 с.
2. Боднар В. Філософія стандартизації змісту професійної освіти вчителя початкової школи в умовах двоциклової підготовки у ВНЗ / В. Бондар // Початкова школа. – 2012. – No 12. – С. 2–3.
3. Завалевський Ю. Становлення конкурентноспроможного педагога в сучасному навчальному закладі / Юрій Завалевський // Початкова школа. – 2012. – No12 – С. 4–6.
4. Ильина Т. А. Педагогика / Т. Ильина. – М. : Просвещение, 1998. – 570 с.
5. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / А. І. Кузьмінський. – К. : Знання, 2005. – 486 с.
6. Лийметс Х. Й. Групповая работа на уроке / Х. Й. Лийметс. – М. : Знание, 1975. – 162 с.
7. Табачник Д. Р. Розвиток початкової загальної освіти є одним із найважливіших пріоритетів діяльності / Д. Табачник // Початкова школа. – 2013. – No 1. – С. 2–5.
8. Харламов И. Ф. Педагогика / И. Ф. Харламов. – М. : Гардарики, 1999. – 520 с.
9. Шевчук Л. М. Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук // Педагогіка і психологія. – 2011 – No2 (71). – С. 54–62.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Дуднік, А. О. (2013). Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності. Educational Dimension, 38, 20–23. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3103

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи