Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3103Ключові слова:
підготовка майбутніх учителів, групові форми навчання, педагогічні умови, професійні якості педагогаАнотація
Дуднік А. О. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності.
У статті розглянуто психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності, визначено сутність поняття «форма організації навчання», окреслено вимоги щодо підвищення ефективності групової діяльності учнів, охарактеризовано професійні якості педагога, що забезпечують успішність навчально-виховного процесу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 100
/ PDF downloads: 103
Посилання
1. Боднар В. І. Дидактика / Володимир Іванович Бондар. – К. : Либідь, 2005. – 264 с.
2. Боднар В. Філософія стандартизації змісту професійної освіти вчителя початкової школи в умовах двоциклової підготовки у ВНЗ / В. Бондар // Початкова школа. – 2012. – No 12. – С. 2–3.
3. Завалевський Ю. Становлення конкурентноспроможного педагога в сучасному навчальному закладі / Юрій Завалевський // Початкова школа. – 2012. – No12 – С. 4–6.
4. Ильина Т. А. Педагогика / Т. Ильина. – М. : Просвещение, 1998. – 570 с.
5. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / А. І. Кузьмінський. – К. : Знання, 2005. – 486 с.
6. Лийметс Х. Й. Групповая работа на уроке / Х. Й. Лийметс. – М. : Знание, 1975. – 162 с.
7. Табачник Д. Р. Розвиток початкової загальної освіти є одним із найважливіших пріоритетів діяльності / Д. Табачник // Початкова школа. – 2013. – No 1. – С. 2–5.
8. Харламов И. Ф. Педагогика / И. Ф. Харламов. – М. : Гардарики, 1999. – 520 с.
9. Шевчук Л. М. Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук // Педагогіка і психологія. – 2011 – No2 (71). – С. 54–62.
2. Боднар В. Філософія стандартизації змісту професійної освіти вчителя початкової школи в умовах двоциклової підготовки у ВНЗ / В. Бондар // Початкова школа. – 2012. – No 12. – С. 2–3.
3. Завалевський Ю. Становлення конкурентноспроможного педагога в сучасному навчальному закладі / Юрій Завалевський // Початкова школа. – 2012. – No12 – С. 4–6.
4. Ильина Т. А. Педагогика / Т. Ильина. – М. : Просвещение, 1998. – 570 с.
5. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / А. І. Кузьмінський. – К. : Знання, 2005. – 486 с.
6. Лийметс Х. Й. Групповая работа на уроке / Х. Й. Лийметс. – М. : Знание, 1975. – 162 с.
7. Табачник Д. Р. Розвиток початкової загальної освіти є одним із найважливіших пріоритетів діяльності / Д. Табачник // Початкова школа. – 2013. – No 1. – С. 2–5.
8. Харламов И. Ф. Педагогика / И. Ф. Харламов. – М. : Гардарики, 1999. – 520 с.
9. Шевчук Л. М. Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук // Педагогіка і психологія. – 2011 – No2 (71). – С. 54–62.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Дуднік, А. О. (2013). Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 20–23. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3103
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Аліна Олександрівна Дуднік
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.