Інформаційно-технологічна ключова компетентність викладачів іноземних мов ВНЗ як необхідна умова їхнього професійного розвитку

Автор(и)

  • Вероніка В’ячеславівна Єгорова Хмельницький національний університет"Україна"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3105

Ключові слова:

ключові компетентності, інформаційно-технологічна ключова компетентність, викладачі іноземних мов ВНЗ науково-педагогічні працівники, викладачі іноземних мов ВНЗ, науково-педагогічні працівники

Анотація

Єгорова В. В. Інформаційно-технологічна ключова компетентність викладачів іноземних мов ВНЗ як необхідна умова їхнього професійного розвитку.

Статтю присвячено аналізу й обґрунтуванню складників інформаційно-технологічної ключової компетентності викладачів іноземних мов ВНЗ та її характеристик, практичному впровадженню результатів теоретичного дослідження.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 101 / PDF downloads: 82

Біографія автора

Вероніка В’ячеславівна Єгорова, Хмельницький національний університет"Україна"

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Про затвердження норм часу для планування і обліку навчальної роботи та переліків основних видів методичної, наукової й організаційної роботи педагогічних і науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів : наказ М-ва освіти і науки України No 450 від 07.08.02 р. // Інформ. зб. М-ва освіти і науки України. – 2002. – No 22. – С. 3–11.
2. Кваліфікаційні вимоги до професійної діяльності педагогічних працівників // Збірник матеріалів за результатами дослідження / за заг. ред. Г. В. Єльникової. – Київ–Черкаси, 2010. − 144 с.
3. Єгорова В. В. Розвиток ключових компетентностей науково-педагогічних працівників у системі методичної роботи вищого навчального закладу: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Єгорова Вероніка В’ячеславівна. – К., 2011. – 288 с.
4. Падалка О. С. Інтенсивні технології навчання / Падалка Олег Семенович // Вища освіта України. – 2002. – No 2. – С. 91–95.
5. Цідило І. М. Вплив ІКТ-компетентності педагога на використання інноваційних технологій у навчальному процесі / Цідило Іван Миколайович // Професійні компетенції та компетентності вчителя: матеріали регіон. наук.-практ. семінару. – Тернопіль : Вид-во ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2006. – С. 44–46.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Єгорова, В. В. (2013). Інформаційно-технологічна ключова компетентність викладачів іноземних мов ВНЗ як необхідна умова їхнього професійного розвитку. Educational Dimension, 38, 27–31. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3105

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи