Професійно-педагогічна орієнтація виконавської підготовки майбутнього вчителя-музиканта

Автор(и)

  • Людмила Миколаївна Ракітянська Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3120

Ключові слова:

музичний твір, виконавська підготовка, індивідуальне навчання, професійно-педагогічна спрямованість

Анотація

Ракітянська Л. М. Професійно-педагогічна орієнтація виконавської підготовки майбутнього вчителя-музиканта.

У статті обґрунтовується актуальність окресленої проблеми. Аналізуються сучасні підходи до її розвязання, пропонується серія навчальних завдань у процесі індивідуального виконавського опрацювання музичного твору, орієнтованих на потреби шкільної практики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 109 / PDF downloads: 86

Біографія автора

Людмила Миколаївна Ракітянська, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Арчажникова Л. Г. Профессия – учитель музыки : кн. для учителя / Л. Г. Арчажникова. – М. : Просвещение, 1984. – 111 с.
2. Кабалевский Д. Б. Воспитание ума и сердце: [кн. для учит.] / Дмитрий Борисович Кабалевский. – М. : Просвещение, 1984. – 206 с.
3. Медушевский В. В. Музыка в семье искусств / В. В. Медушевский // Музыка в школе. – 1984. – No 1. – С. 31–35.
4. Ніколаї Ю. Г. Деякі аспекти формування професійних умінь та навичок студентів у процесі їх інструментальної підготовки // Актуальні питання професійної підготовки вчителя: зб. наук. статей. – М., 1990. – С. 143–149.
5. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Галина Микитівна Падалка. – К. : Освіта України, 2008. – 274 с.
6. Платонов К. К. Система психологии и теория отражения / К. К. Платонов. – М. : Наука, 1982. – 309 с.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Ракітянська, Л. М. (2013). Професійно-педагогічна орієнтація виконавської підготовки майбутнього вчителя-музиканта. Educational Dimension, 38, 86–90. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3120

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи