Формування композиційних умінь і навичок у майбутніх учителів образотворчого мистецтва як показник їхньої педагогічної майстерності

Автор(и)

  • Володимир Григорович Щербина Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3184

Ключові слова:

композиційні уміння та навички, психолого-педагогічні умови, система вправ, учитель образотворчого мистецтва

Анотація

Щербина В. Г., Щербина Д. В. Формування композиційних умінь і навичок у майбутніх учителів образотворчого мистецтва як показник їхньої педагогічної майстерності.

У статті розкрито психолого-педагогічні умови розвитку художньої творчості студентів художньо-графічного факультету, розглянуто систему вправ, яка сприятливо впливає на формування та розвиток композиційних умінь і навичок майбутніх учителів образотворчого мистецтва.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 119 / PDF downloads: 126

Біографія автора

Володимир Григорович Щербина, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Выготский Л. С. Психология искусства / Л. С. Выготский. – М. : Педагогика, 1987. – 361 с.
2. Дали С. Дневник одного гения / С. Дали. – М. : Искусство, 1991. – 75 с.
3. Ительсон Л. Б. Лекции по современным проблемам обучения / Л. Б. Ительсон. − Владимир, 1972. – 327 с.
4. Рындин А. С. Световая и цветовая среда в живописи / А. С. Рындин // Вопросы теории и методики преподавания художественно-графических дисциплин. – Краснодар: КГПИ, 1975.− 237 с.
5. Пикельная В. С. Теоретические основы управления: Школоведческий аспект / В. С. Пикельная. – М.: Высшая школа, 1990. – 175 с.
6. Щербина В. Г. Практична композиція: [навч. посіб. для студ. вищих навч. закладів] / В. Г. Щербина. – Кривий Ріг, 2012 – 180 с.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Щербина, В. Г. (2013). Формування композиційних умінь і навичок у майбутніх учителів образотворчого мистецтва як показник їхньої педагогічної майстерності. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 118–122. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3184

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи