Формування свідомого підходу до вивчення математики у старших класах

Автор(и)

  • Юлія Олександрівна Баруліна Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3185

Ключові слова:

«розумова діяльність», «активна розумова діяльність», «свідоме засвоєння навчального матеріалу», «математична діяльність», «формальні знання», «заучування»

Анотація

Баруліна Ю. О. Формування свідомого підходу до вивчення математики у старших класах.

У статті окреслюється поняття свідомого засвоєння навчального матеріалу, розрізняється визначення розумової діяльності молодшого школяра та учня старшої школи, розглядаються психологічні основи побудови теорії навчання математики, визначаються поняття «математична діяльність», «формальні знання», «активна розумова діяльність», «заучування».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 134

Біографія автора

Юлія Олександрівна Баруліна, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

здобувач

Посилання

1. Бондаревская Е. В. Учителю о личностно ориентированном образовании / Е. В. Бондаревская // Воспитание, как встреча с личностью. – Т. 2. – Ростов-на-Дону, 2006. – 502 с.
2. Гнеденко Б. В. Формирование мировоззрения учащихся в процессе обучения математике / Б. В. Гнеденко. – М.: Просвещение, 1982.– 144 с.
3. Сластенин В. А. Педагогика / В. А. Сластенин, И. Р. Исаев, Е. И. Шиянов. – М. : Академия, 2002. – 406 с.
4. Столяр А. А. Педагогика математики / А. А. Столяр. – Минск : Вышэйшая школа, 1986. – 414 с.
5. Фридман Л. М. Психолого-педагогические основы обучения математики в школе: Учителю математики о педагогической психологии / Л. М. Фридман. – М. : Просвещение, 1983. – 160 с.
6. Шамова Т. И. Управление образовательными системами / Т. И. Шамова, Т. М. Давыденко, Г. Л. Шибанова. – М. : Академия, 2002. – 312 с.

Downloads

Опубліковано

18-09-2019

Як цитувати

Баруліна, Ю. О. (2019). Формування свідомого підходу до вивчення математики у старших класах. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 123–125. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3185

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи