Формування свідомого підходу до вивчення математики у старших класах
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3185Ключові слова:
«розумова діяльність», «активна розумова діяльність», «свідоме засвоєння навчального матеріалу», «математична діяльність», «формальні знання», «заучування»Анотація
Баруліна Ю. О. Формування свідомого підходу до вивчення математики у старших класах.
У статті окреслюється поняття свідомого засвоєння навчального матеріалу, розрізняється визначення розумової діяльності молодшого школяра та учня старшої школи, розглядаються психологічні основи побудови теорії навчання математики, визначаються поняття «математична діяльність», «формальні знання», «активна розумова діяльність», «заучування».
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 117
/ PDF downloads: 134
Посилання
1. Бондаревская Е. В. Учителю о личностно ориентированном образовании / Е. В. Бондаревская // Воспитание, как встреча с личностью. – Т. 2. – Ростов-на-Дону, 2006. – 502 с.
2. Гнеденко Б. В. Формирование мировоззрения учащихся в процессе обучения математике / Б. В. Гнеденко. – М.: Просвещение, 1982.– 144 с.
3. Сластенин В. А. Педагогика / В. А. Сластенин, И. Р. Исаев, Е. И. Шиянов. – М. : Академия, 2002. – 406 с.
4. Столяр А. А. Педагогика математики / А. А. Столяр. – Минск : Вышэйшая школа, 1986. – 414 с.
5. Фридман Л. М. Психолого-педагогические основы обучения математики в школе: Учителю математики о педагогической психологии / Л. М. Фридман. – М. : Просвещение, 1983. – 160 с.
6. Шамова Т. И. Управление образовательными системами / Т. И. Шамова, Т. М. Давыденко, Г. Л. Шибанова. – М. : Академия, 2002. – 312 с.
2. Гнеденко Б. В. Формирование мировоззрения учащихся в процессе обучения математике / Б. В. Гнеденко. – М.: Просвещение, 1982.– 144 с.
3. Сластенин В. А. Педагогика / В. А. Сластенин, И. Р. Исаев, Е. И. Шиянов. – М. : Академия, 2002. – 406 с.
4. Столяр А. А. Педагогика математики / А. А. Столяр. – Минск : Вышэйшая школа, 1986. – 414 с.
5. Фридман Л. М. Психолого-педагогические основы обучения математики в школе: Учителю математики о педагогической психологии / Л. М. Фридман. – М. : Просвещение, 1983. – 160 с.
6. Шамова Т. И. Управление образовательными системами / Т. И. Шамова, Т. М. Давыденко, Г. Л. Шибанова. – М. : Академия, 2002. – 312 с.
Downloads
Опубліковано
18-09-2019
Як цитувати
Баруліна, Ю. О. (2019). Формування свідомого підходу до вивчення математики у старших класах. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 123–125. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3185
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Юлія Олександрівна Баруліна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.