Організація навчальної діяльності учнів основної школи із використанням проектних технологій у процесі навчання природничих предметів як умова здоров’язбережувальних технологій

Автор(и)

  • Ірина Миколаївна Дишлева Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3186

Ключові слова:

учні основної школи, дидактичні умови, здоров’язбережувальні технології, проектні технології

Анотація

Дишлева І. М. Організація навчальної діяльності учнів основної школи із використанням проектних технологій у процесі навчання природничих предметів як умова здоров’язбережувальних технологій.

У статті окреслено напрями організації навчальної діяльності учнів основної школи із використанням проектних технологій у процесі навчання природничих предметів як умова здоров’язбережувальних технологій. Висвітлено структурні особливості моделювання проектів у процесі навчання природничих предметів. Обґрунтовано сутнісні характеристики здоров’язбережувальних технологій, застосовуваних у процесі навчання природничих предметів учнів основної школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 168 / PDF downloads: 107

Біографія автора

Ірина Миколаївна Дишлева, Інститут педагогіки НАПН України

аспірант

Посилання

1. Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский. – М. : Педагогика-Пресс,1996. – 536 с.
2. Зимняя И. Педагогическая психология : [учебник для вузов] / И. Зимняя. – М. : Логос, 2001. – 384 с.
3. Інформаційний збірник Міністерства освіти України. – К. : Освіта, 1994. – No 5–6.
4. Коберник О. М. Проектування навчально-виховного процесу: управлінський аспект / О. М. Коберник // Освіта і управління : науково-практичний журнал. – 1997. – Т. 1. – No 4. – С. 43–50.
5. Матяш Н. В. Генезис и сущность понятия «Проектная деятельность школьников» / Н. В. Матяш // Совершенствование технологического образования учащейся молодёжи : сб. материалов международной научно-практической конференции «Технологическое образование сельских школьников в современных условиях» (19–21 сентября 2000 г.) / под ред. Р. А. Галустова. – Армавир, АГПИ, 2000. – С. 146–154.
6. Павленко Ю. В. Історія світової цивілізації : Соціокультурний розвиток людства / Ю. В. Павленко. – К. : Либідь, 1999. – 380 с.
7. Підласий І. П. Діагностика та експертиза педагогічних проектів: [навч. посіб.] / І. П. Підласий. – К. : Україна, 1998. – 343 с.
8. Шамова Т. И. Технология проектного обучения / Т. И. Шамова // Реализация новых управленческих и педагогических технологий как средство развития учреждений образования. – М. : МГПУ, 1998. – С. 50–53.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Дишлева, І. М. (2013). Організація навчальної діяльності учнів основної школи із використанням проектних технологій у процесі навчання природничих предметів як умова здоров’язбережувальних технологій. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 126–129. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3186

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи