Дидактичні та психологічні аспекти розвитку пізнавальних можливостей школярів у процесі навчання географії
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3188Ключові слова:
пізнавальні можливості, інтелектуальна адаптація, географічна картина світуАнотація
Ковчин Н. А. Дидактичні та психологічні аспекти розвитку пізнавальних можливостей школярів у процесі навчання географії.
У статті проаналізовано проблему розвитку можливостей школярів і створення умов для їхньої інтелектуальної адаптації в сучасному світі у процесі навчання. Розкрито вимоги до змісту підручника, подано ґрунтовну характеристику принципів структурування дидактичного матеріалу з географії.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 100
/ PDF downloads: 112
Посилання
1. Амосов Н. М. Энциклопедия Амосова. Алгоритм здоровья. Человек и общество / Н.М. Амосов. – М.: Сталкер, 2003. – 464 с.
2. Эйнштейн А. Собрание научных трудов : в 4-х т. / А. Эйнштейн; под ред. И. Е. Тамма, Я. О. Смородинского, В. Г. Кузнецова. – Т. 4. – Статьи, рецензии, письма. – М. : Наука, 1967. – 680 с.
3. Кодлюк Я. П. Шкільний підручник як організатор засвоєння навчального матеріалу / Я. П. Кодлюк // Проблеми сучасного підручника: [зб. наук. праць]. – К. : Пед. думка, 2003. – Вип. 4. – С. 10–16.
4. Назаренко Т. Г. Теоретичні і методичні аспекти сучасного підручника з курсу «Загальна географія» / Т. Г. Назаренко // Проблеми сучасного підручника: зб. наук, праць. – К.: Пед. думка, 2003. – Вип. 4. – С. 227–229.
5. Носенко Е. Я. «Картина світу» як інтегруючий та гуманізуючий фактор у змісті освіти / Е. Я. Носенко. – Дніпропетровськ: Вид-во Дніпропетров. ун-ту, 1996. – 74 с.
6. Пиаже Ж. Избранные психологические труды / Жан Пиаже. – М. : Междунар. пед. академия, 1994. – 680 с.
7. Топузов О. М. Новий підручник з економічної і соціальної географії світу / О. М. Топузов // Географія та основи економіки в школі. – 2003. – No 4. – С. 20.
8. Цехмистро И. 3. Холистическая философия науки / И. З. Цехмистро. – Сумы: Университет. книга, 2002. – 363 с.
9. Schroder Н. М. Levels of information processing / H. M. Schroder, M. J. Driver, S. Streufert // Thought and Personality / Warr P.b/ ( ed.). – Baltimor Penguin Books Inc., 1970. – P. 174–191.
2. Эйнштейн А. Собрание научных трудов : в 4-х т. / А. Эйнштейн; под ред. И. Е. Тамма, Я. О. Смородинского, В. Г. Кузнецова. – Т. 4. – Статьи, рецензии, письма. – М. : Наука, 1967. – 680 с.
3. Кодлюк Я. П. Шкільний підручник як організатор засвоєння навчального матеріалу / Я. П. Кодлюк // Проблеми сучасного підручника: [зб. наук. праць]. – К. : Пед. думка, 2003. – Вип. 4. – С. 10–16.
4. Назаренко Т. Г. Теоретичні і методичні аспекти сучасного підручника з курсу «Загальна географія» / Т. Г. Назаренко // Проблеми сучасного підручника: зб. наук, праць. – К.: Пед. думка, 2003. – Вип. 4. – С. 227–229.
5. Носенко Е. Я. «Картина світу» як інтегруючий та гуманізуючий фактор у змісті освіти / Е. Я. Носенко. – Дніпропетровськ: Вид-во Дніпропетров. ун-ту, 1996. – 74 с.
6. Пиаже Ж. Избранные психологические труды / Жан Пиаже. – М. : Междунар. пед. академия, 1994. – 680 с.
7. Топузов О. М. Новий підручник з економічної і соціальної географії світу / О. М. Топузов // Географія та основи економіки в школі. – 2003. – No 4. – С. 20.
8. Цехмистро И. 3. Холистическая философия науки / И. З. Цехмистро. – Сумы: Университет. книга, 2002. – 363 с.
9. Schroder Н. М. Levels of information processing / H. M. Schroder, M. J. Driver, S. Streufert // Thought and Personality / Warr P.b/ ( ed.). – Baltimor Penguin Books Inc., 1970. – P. 174–191.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Ковчин, Н. А. (2013). Дидактичні та психологічні аспекти розвитку пізнавальних можливостей школярів у процесі навчання географії. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 134–137. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3188
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Наталія Андріївна Ковчин
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.