Психолого-педагогічні засади формування предметних компетентностей учнів основної школи на основі актуалізації образного мислення під час вивчення художньої літератури

Автор(и)

  • Світлана Павлівна Паламар Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3191

Ключові слова:

психолого-педагогічні засади, предметні компетентності, учні основної школи, актуалізація образного мислення

Анотація

Паламар C. П. Психолого-педагогічні засади формування предметних компетентностей учнів основної школи на основі актуалізації образного мислення під час вивчення художньої літератури.

У статті здійснено спробу розкрити психолого-педагогічні засади формування предметних компетентностей учнів основної школи на основі актуалізації образного мислення під час вивчення художньої літератури. Розкрито сутність процесу формування образного мислення учнів основної школи. Обґрунтовано поетапність формування предметних компетентностей учнів основної школи у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 134

Біографія автора

Світлана Павлівна Паламар, Інститут педагогіки НАПН України

кандидат педагогічних наук, завідувач лабораторії літературної освіти

Посилання

1. Арнаудов М. Психология литературного творчества / М. Арнаудов. – М. : Прогресс, 1970. – С. 17.
2. Білоус П. В. Таємничі джерела художнього мислення / П. В. Білоус // Українська мова і література: Шкільний світ. – К.– 2000. –No 5. – С. 2.
3 Волошина Н. Й. Виховання учить засобами художнього слова / Н. Й. Волошина // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 1996. – No7. – С.2–5.
4. Выготский Л С. Психология искусства / Л. С. Выготский. – М.: Педагогика, 1987. – 344 с.
5. Галич О. Теорія літератури : [підручник] / за наук. ред. Олександра Галича. – К. : Либідь, 2006. – 488 с.
6. Домбровський В. Українська стилістика і ритміка. Українська поетика / В. Домбровський. – К. : Либідь, 1993. – 231 с.
7. Ительсон Л. Б. Лекции по общей психологии / Л.Б. Ительсон. – [2-е изд.]. – Владимир, 1972. – 595 с.
8. Квятковский А. П. Поэтический словарь / А. П. Квятковский. – М. : Сов.энцикл., 1966. – С. 280.
9. Коцюбинська М. Х. Відтворення чи перетворення (до генезис метафоричного образу) / М. Х. Коцюбинська // Радянське літературознавство. – 1967. – No 1. – С. 25–33.
10. Рубинштейн С. Л. О мышлении и путях его исследования / С.Л. Рубинштейн. – М., 1958. – С.26–27.
11. Тимофеев Л. И. Основы теории литературы / Л. И. Тимофеев. – М., 1976. – 234 с.
12. Чистякова Г. Д. Творческая одаренность в развитии познавательных структур / Г. Д. Чистякова // Вопросы психологии. – 1991. – No6. – С.103–11.
13. Якобсон П. М. Психология художественного творчества / П. М. Якобсон. – М.: Знание. – 1971. – С. 7.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Паламар, С. П. (2013). Психолого-педагогічні засади формування предметних компетентностей учнів основної школи на основі актуалізації образного мислення під час вивчення художньої літератури. Educational Dimension, 38, 145–150. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3191

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи