Освітні процеси в умовах полікультурності: мовно-політичний складник

Автор(и)

  • Віта Анатоліївна Гаманюк Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3200

Ключові слова:

освітня політика, полікультурність, багатомовність, навчання іноземних мов

Анотація

Гаманюк В. А. Освітні процеси в умовах полікультурності: мовно-політичний складник.

У статті досліджується динаміка змін в освітній політиці Європейського Союзу під впливом мовно-політичних аспектів розвитку сучасного суспільства, аналізуються нові підходи до уніфікації іншомовної освіти з урахуванням сучасних потреб.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 113 / PDF downloads: 108

Біографія автора

Віта Анатоліївна Гаманюк, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

доктор педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / [наук ред.: д-р пед. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва]. – К.: Ленвіт, 2003. – 273 с.
2. Bär M. Europäische Mehrsprachigkeit durch rezeptive Kompetenzen: Konsequenzen für Sprach und Bildungspolitik / M. Bär. – Aachen: Shaker Verlag, 2004. – 206 S.
3. Beck U. Das kosmopolitische Europa. Gesellschaft und Politik in der Zweiten Moderne / U. Beck, E. Grande. – Frankfurtam Main: Suhrkamp Verlag, 2007. – 419 S.
4. Christ H. Didaktik der Mehrsprachigkeit im Rahmen der Fremdsprachendidaktik / H. Christ / Mehrsprachigkeit im Fokus / [K.˗R. Bausch, G. Königs, H.J. Krumm]. – Tübingen: Günter Narr, 2004. – S. 30–38.
5. Eine lohnende Herausforderung: Wie die Mehrsprachigkeit zur Konsolidierung Europas beitragen kann [Електронний ресурс] / Vorschläge der von der Europäischen Kommission eingesetzten Intellektuellengruppe für den interkulturellen Dialog. – Brüssel, 2008. – Режим доступу: http:// ec.europa.eu/education/languages/pdf/ doc1646_de.pdf. – Заголовок з екрана.
6. Mitteilung der Kommission an den Rat, das Europäische Parlament, den Europäischen Wirtschafts und Sozialausschuss und den Ausschuss der Regionen: Eine neue Rahmenstrategie für Mehrsprachigkeit (22.11.2005) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ec.europa.eu/education/languages/ archive/doc/com596_de.pdf. – Заголовок з екрана.
7. Franceschini R. Mehrsprachigkeit als Ziel: didaktische Herausforderungen und Forschungsperspektiven [Електронний ресурс] / R. Franceschini // ForumSprache. – 2000. – No 1. – S. 62–
67. – Режим доступу: www.forum sprache.de. – Заголовок з екрана.
8. Krumm H. J. Mehrsprachigkeit und europäische Integration [Електронний ресурс] / H. J. Krumm. – Режим доступу: http://www.eurac.edu/webdav/commul/MEB_Bibliographie_Artikel/Literatur_NEU_Sprachtests/referat_krumm121202.pdf. – Заголовок з екрана.
9. Siguan M. Die Sprachen im vereinten Europa / M. Siguan. – Tübingen: Stauffenburg, 2001. – 213 S. 10. Vollmer H. Englisch und Mehrsprachigkeit: Interkulturelles Lernen durch
Englisch als lingua franca? / H. Vollmer // Mehrsprachiges Europa: Festschrift für Michael Wendt zum 60. Geburtstag / [D. Abendroth Timmer, G. Bach u. a.]. – Tübingen: Günther Narr, 2001. – S. 240–248.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Гаманюк, В. А. (2013). Освітні процеси в умовах полікультурності: мовно-політичний складник. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 179–185. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3200

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти