Формування професійної етики майбутніх медичних сестер у навчально-виховному процесі медичного коледжу: методологічні підходи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3213Ключові слова:
професійна етика, майбутня медична сестра, компетентнісний, культурологічний, аксіологічний підходиАнотація
Кравченко О. П. Формування професійної етики майбутніх медичних сестер у навчально-виховному процесі медичного коледжу: методологічні підходи.
У статті схарактеризовано компетентнісний, культурологічний, аксіологічний підходи до формування професійної етики майбутніх медичних сестер. Запропоновано структурно-змістову модель та комплекс взаємопов’язаних педагогічних умов формування професійної етики майбутніх медичних сестер у навчально-виховному процесі медичного коледжу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 113
/ PDF downloads: 122
Посилання
1. Беденко-Зваридчук О. Культура поведінки та етика взаємовідносин у роботі медичної сестри / О. Беденко-Зваридчук // Журнал головної медичної сестри. – 2012.– No 2 / жовтень /– [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://medprosvita.com.ua/kultura_povedinki_ta_etika_vza%D1%94movidnosin_u_roboti_medichnoji_sestri – Загол. з екрану. – Мова польська.
2. Гончаренко С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник / С. У. Гончаренко. – Рівне : Волинські обереги, 2011. – 550 с.
3. Зязюн І. А. Філософія поступу і прогнозу освітньої системи / І. А. Зязюн // Педагогічна майстерність: проблеми, пошуки, перспективи: [монографія]. – К.; Глухів : РВВ ГДПУ, 2005. – С. 10 – 18.
4. Каган М. С. Философская теория ценности / М. С. Каган. – С-Пб., 1997. – 205 с.
5. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики ; під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : «К.І.С.», 2004. – 90 с.
6. Офіційний сайт ЮНЕСКО : збірка документів. – [Online]. Режим доступу: http: http://aidden.hut/ru.index.
7. Хуторской А. В. Предметное и общепредметное в образовательных стандартах / А. В. Хуторской, А. В. Краевский // Педагогика. – 2003. – No 3. – С. 3–10.
8. Fabre Aurelien Pedajojie scientinque et education / Par Aurelion Fabre. – Parise: Libr., Colin, 1978. – 159 р.
2. Гончаренко С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник / С. У. Гончаренко. – Рівне : Волинські обереги, 2011. – 550 с.
3. Зязюн І. А. Філософія поступу і прогнозу освітньої системи / І. А. Зязюн // Педагогічна майстерність: проблеми, пошуки, перспективи: [монографія]. – К.; Глухів : РВВ ГДПУ, 2005. – С. 10 – 18.
4. Каган М. С. Философская теория ценности / М. С. Каган. – С-Пб., 1997. – 205 с.
5. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики ; під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : «К.І.С.», 2004. – 90 с.
6. Офіційний сайт ЮНЕСКО : збірка документів. – [Online]. Режим доступу: http: http://aidden.hut/ru.index.
7. Хуторской А. В. Предметное и общепредметное в образовательных стандартах / А. В. Хуторской, А. В. Краевский // Педагогика. – 2003. – No 3. – С. 3–10.
8. Fabre Aurelien Pedajojie scientinque et education / Par Aurelion Fabre. – Parise: Libr., Colin, 1978. – 159 р.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Rравченко О. П. (2013). Формування професійної етики майбутніх медичних сестер у навчально-виховному процесі медичного коледжу: методологічні підходи. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 218–221. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3213
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Олена Павлівна Rравченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.