Нетрадиційні підходи до осмислення регулятивної функції принципу ґрунтовності знань
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3217Ключові слова:
принципи дидактики, дидактичні умови ґрунтовного засвоєння знань, суґестопедія, моделювання психічних станів, інтуїціяАнотація
Онопа В. М. Нетрадиційні підходи до осмислення регулятивної функції принципу ґрунтовності знань.
У статті, у контексті аналізу регулятивної функції принципу ґрунтовності знань, розглядаються недостатньо вивчені положення, які стосуються засадничих гносеологічних умов досягнення ґрунтовного засвоєння людиною інформації. На ґрунті узагальнення досягнень сучасної суґестопедії визначаються загальні передумови моделювання психічних станів людини, подібних до натхнення; стимулювання уваги, повноцінного використання можливостей не лише усвідомлюваного напруженого зосередження, а й випадкових (зокрема периферичних) перцепцій.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Лозанов Г. Суггестология й суггестопедия – теория й практика / Георгий Лозанов. – София, 1978. – 68 с.
3. Перевозчиков А. Н. Феномен? Синдром? Или... / Александр Николаевич Перевозчиков // Знание : Новое в жизни, науке, технике. Сер. «Знак вопроса». – 1990. – No6. – С. 36–39.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Володимир Миколайович Онопа
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.