Нетрадиційні підходи до осмислення регулятивної функції принципу ґрунтовності знань

Автор(и)

  • Володимир Миколайович Онопа Криворізький металургійний інститут ДВНЗ КНУ

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3217

Ключові слова:

принципи дидактики, дидактичні умови ґрунтовного засвоєння знань, суґестопедія, моделювання психічних станів, інтуїція

Анотація

Онопа В. М. Нетрадиційні підходи до осмислення регулятивної функції принципу ґрунтовності знань.

У статті, у контексті аналізу регулятивної функції принципу ґрунтовності знань, розглядаються недостатньо вивчені положення, які стосуються засадничих гносеологічних умов досягнення ґрунтовного засвоєння людиною інформації. На ґрунті узагальнення досягнень сучасної суґестопедії визначаються загальні передумови моделювання психічних станів людини, подібних до натхнення; стимулювання уваги, повноцінного використання можливостей не лише усвідомлюваного напруженого зосередження, а й випадкових (зокрема периферичних) перцепцій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 109

Біографія автора

Володимир Миколайович Онопа, Криворізький металургійний інститут ДВНЗ КНУ

заступник директора

Посилання

1. Краевский В. В. Проблемы научного обоснования обучения / Володар Викторович Краевский. – М. : Педагогика, 1977. – 264 с.
2. Лозанов Г. Суггестология й суггестопедия – теория й практика / Георгий Лозанов. – София, 1978. – 68 с.
3. Перевозчиков А. Н. Феномен? Синдром? Или... / Александр Николаевич Перевозчиков // Знание : Новое в жизни, науке, технике. Сер. «Знак вопроса». – 1990. – No6. – С. 36–39.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Онопа, В. М. (2013). Нетрадиційні підходи до осмислення регулятивної функції принципу ґрунтовності знань. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 235–235. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3217

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти