Професійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземних мов у студентів немовних ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3219Ключові слова:
мотивація, мотивація учіння, професійна мотивація, іншомовні здібностіАнотація
Побережна Н. О. Професійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземних мов у студентів немовних ВНЗ.
У статті аналізуються шляхи формування оптимальної мотивації учіння студентів немовних ВНЗ до оволодіння іноземною мовою у процесі навчання. Виявлено умови, що впливають на формування позитивної мотивації слухачів до оволодіння іншомовними здібностями.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 110
/ PDF downloads: 118
Посилання
1. Беспалько В. П. Образование и обучение с участием компьютеров (педагогика третьего тысячелетия) / Владимир Павлович Беспалько. – М. : Изд-во Московского психолого-социального инст-та ; Воронеж : Изд-во НПО «МОДЕК», 2002. – 352 с.
2. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Науковий редактор українського видання доктор пед. наук, проф. С.Ю. Ніколаєва. − К. : Ленвіт, 2003. − 273 с.
3. Ильин Е. П. Психология / Евгений Павлович Ильин. – СПб: Питер, 2004. – 560 с.
4. Маркова А. К. Психология профессионализма / Аэлита Капитоновна Маркова. – М. : Международный гуманитарный фонд «Знание», 1996. – 308 с.
5. Maslow A. Motivation and personality / А. Maslow. – 1970. – 204 p.
6. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования : учебн. пособие [для студ. педвузов и системы повышения квалификации пед. кадров] / под ред. Е. С. Полат. – М. : Академия, 2000. – 272 с.
7. Пометун О. І. Розвиток компетентністного підходу: стратегічні орієнтири сучасної школи / О.І. Пометун // Реалізація європейського досвіду компетентнісного підходу у вищій школі України: [матеріали методологічного семінару]. – К. : Педагогічна думка, 2009. − 332 – 345.
8. Трутнев А. Ю. Педагогические условия применения компьютерной технологии в процессе обучения студентов университета иностранному языку : автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук /А. Ю. Трутнев ; МаГУ. – Магнитогорск, 2001. – 24 с.
9. William Littlewood. Communicative Language Teaching. An introduction. − Cambridge University Press, 1992. − 124 p.
2. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Науковий редактор українського видання доктор пед. наук, проф. С.Ю. Ніколаєва. − К. : Ленвіт, 2003. − 273 с.
3. Ильин Е. П. Психология / Евгений Павлович Ильин. – СПб: Питер, 2004. – 560 с.
4. Маркова А. К. Психология профессионализма / Аэлита Капитоновна Маркова. – М. : Международный гуманитарный фонд «Знание», 1996. – 308 с.
5. Maslow A. Motivation and personality / А. Maslow. – 1970. – 204 p.
6. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования : учебн. пособие [для студ. педвузов и системы повышения квалификации пед. кадров] / под ред. Е. С. Полат. – М. : Академия, 2000. – 272 с.
7. Пометун О. І. Розвиток компетентністного підходу: стратегічні орієнтири сучасної школи / О.І. Пометун // Реалізація європейського досвіду компетентнісного підходу у вищій школі України: [матеріали методологічного семінару]. – К. : Педагогічна думка, 2009. − 332 – 345.
8. Трутнев А. Ю. Педагогические условия применения компьютерной технологии в процессе обучения студентов университета иностранному языку : автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук /А. Ю. Трутнев ; МаГУ. – Магнитогорск, 2001. – 24 с.
9. William Littlewood. Communicative Language Teaching. An introduction. − Cambridge University Press, 1992. − 124 p.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Побережна, Н. О. (2013). Професійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземних мов у студентів немовних ВНЗ. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 242–246. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3219
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Наталя Олександрівна Побережна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.