Критерії, показники та рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів

Автор(и)

  • Світлана Вікторівна Соколова ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3225

Ключові слова:

критерії, показники, рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів, правова культура

Анотація

Соколова С. В. Критерії, показники та рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів.

У статті розглядаються мотиваційно-ціннісний, когнітивно-інформаційний, діяльнісно-поведінковий, морально-особистісний та оцінно-рефлексивний критерії, показники і рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів. Визначено, що саме критерій є основою для оцінки рівнів сформованості правової культури.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 105

Біографія автора

Світлана Вікторівна Соколова, ДВНЗ «Криворізький національний університет»

аспірант

Посилання

1. Белкин А. С. Диссертационный совет по педагогике (опыт, проблемы, перспективы) // А. С. Белкин, Е. В. Ткачев. – Екатеринбург : УрГПУ, 2005 – 248 с.
2. Сливка С. С. Юридична деонтологія: [підручник] / С. С. Сливка. – [3-те вид., перероб. та доп.]. – К. : Юрінком Інтер, 2002. – 736 с.
3. Твердохліб Л. В. Формування правової культури старшокласників у навчальних закладах нового типу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Теорія та історія педагогіки» / Л. В. Твердохліб. – Луганськ, 1999. – 22 с.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Соколова, С. В. (2013). Критерії, показники та рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 270–273. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3225

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти