Креативність особистості: зміст і структура
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3227Ключові слова:
креативність, креативне мислення, креативне навчання, творчість, обдарованість, творчі здібності, творча особистістьАнотація
Чувасова Н. О. Креативність особистості: зміст і структура.
У статті розглядаються різні підходи до визначення змісту і структури креативності та творчості особистості. На основі здійсненого аналізу автор виокремлює критерії та показники формування креативності майбутніх педагогів природничих дисциплін в умовах університету.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 111
/ PDF downloads: 322
Посилання
1. Айзенк Г. Ю. Интеллект: новый вигляд / Г. Ю. Айзенк // Вопросы психологии. – 1995.– No 1. – С. 111–131.
2. Берштейн М. С. Психология научного творчества / М. С. Берштейн // Вопросы психологии. –1965. – No 3. – С. 156–164.
3. Гилфорд Дж. Структурная модель интеллекта / Джо Пол Гилфорд. – М. : Прогрес, 1965. – 14 с.
4. Дружинин В. Н. Психология общих способностей (интелект, обучаемость, креативность) / Владимир Николаевич Дружинин. – СПб. : Питер, 1999. – 368 с.
5. Реут Д. Сладкое проклятие креативности. Когнитивный анализ и управление развитием ситуаций (CASC'2001). Труды 1-й международной конференции (г. Москва, 11–12 октября 2001 г.). – Т. 3.– М. : Институт проблем управления РАН. – С. 91–123
6. Торшина К. А. Современные исследования проблемы креативности в зарубежной психологи / К. А. Торшина // Вопросы психологии. – 1998. – No 4. – С. 123–132.
7. Туник Е. Е. Диагностика креативности. Тест Торренса. Методическоем руководство / Е. Е. Туник. – СПб. : Иматон, 1998. – 78 с.
2. Берштейн М. С. Психология научного творчества / М. С. Берштейн // Вопросы психологии. –1965. – No 3. – С. 156–164.
3. Гилфорд Дж. Структурная модель интеллекта / Джо Пол Гилфорд. – М. : Прогрес, 1965. – 14 с.
4. Дружинин В. Н. Психология общих способностей (интелект, обучаемость, креативность) / Владимир Николаевич Дружинин. – СПб. : Питер, 1999. – 368 с.
5. Реут Д. Сладкое проклятие креативности. Когнитивный анализ и управление развитием ситуаций (CASC'2001). Труды 1-й международной конференции (г. Москва, 11–12 октября 2001 г.). – Т. 3.– М. : Институт проблем управления РАН. – С. 91–123
6. Торшина К. А. Современные исследования проблемы креативности в зарубежной психологи / К. А. Торшина // Вопросы психологии. – 1998. – No 4. – С. 123–132.
7. Туник Е. Е. Диагностика креативности. Тест Торренса. Методическоем руководство / Е. Е. Туник. – СПб. : Иматон, 1998. – 78 с.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Чувасова, Н. О. (2013). Креативність особистості: зміст і структура. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 277–282. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3227
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Наталя Олександрівна Чувасова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.