Дослідження педагогічних умов формування професійних компетенцій майбутніх економістів

Автор(и)

  • Олена Іванівна Яковенко Національний університет біоресурсів і природокористування України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3230

Ключові слова:

економічна освіта, інтерактивні методи навчання, інформатизація навчання, компетентністний підхід, педагогічні умови, практико-орієнтоване навчання, професійна компетентність

Анотація

Яковенко О. І. Дослідження педагогічних умов формування професійних компетенцій майбутніх економістів.

У статті обґрунтовується необхідність побудови навчального процесу на засадах визначених педагогічних умов для ефективного формування професійної компетентності майбутніх економістів. На основі дослідження робіт науковців сформульовано власне визначення поняття «педагогічні умови» та запропоновано їх комплексну систему для економічної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 86

Біографія автора

Олена Іванівна Яковенко, Національний університет біоресурсів і природокористування України

аспірантка

Посилання

1. Андреев В. И. Педагогика: учебный курс для творческого саморазвития / В. И. Андреев. – К. : Центр инновационных технологий, 2000. – 600 с.
2. Афанасьев В. В. Педагогические технологии управления учебно-познавательной деятельностью студентов в высшей профессиональной школе: автореф. дис. на соискание ученой степени д-ра пед. наук: 13.00.01 / В. В. Афанасьев. – М., 2003. – 48 с.
3. Бражнич О. Г. Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи: дис. ... канд. пед. наук / О. Г. Бражнич. – Кривий Ріг, 2001. – 238 с.
4. Бугаєць Н. А. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до роботи з сім’єю учня: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 / Н. А. Бугаєць; Харків. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. – Х., 2002. – 18 с.
5. Горобець С. А. Теоретичні засади проблеми формування професійної компетентності майбутнього фахівця-економіста / С. А. Горобець // Вісник Житомирського держ. ун-ту. – 2007. – Вип. 31. – С. 106–109.
6. Зінченко В. О. Формування професійної спрямованості студентів економічних спеціальностей на початковому етапі навчання: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец.13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / В. О. Зінченко. – Луганськ, 2008. – 20 с.
7. Ковальчук Г.О. Активізація навчання в економічній освіті: [навч. посіб.] / Г. О. Ковальчук. – К. : КНЕУ, 2003. – 298 с.
8. Корват Л. В. Модель професійно-психологічних компетенцій фахівця економічного профілю / Л. В. Корват // Проблеми сучасної педагогічної освіти: зб. статей. – Ялта,
2010. – Вип. 29, Ч. 1. – С. 63–69.
9. Краткий психологический словарь / под ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского. – Ростов н/Д: Феникс, 1998. – 512 с.
10. Манько В. М. Дидактичні умови формування у студентів професійно-пізнавального інтересу до спеціальних дисциплін / В. М. Манько // Соціалізація особистості. – К. : Логос, 2000. – Вип. 2. – С. 153–161.
11. Організація самостійної роботи студентів в умовах інтенсифікації навчання: [навч. посіб.] / А. М. Алексюк, А. А. Аюрзанайн, П. І. Підкасистий, В. А. Козаков та ін. – К. : ІСДО, 1993. – 336 с.
12. Перспективи розвитку коледжів і технікумів [Електронний ресурс] / Доповідь Заступника Міністра освіти і науки на нараді голів Рад директорів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації України. – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua.
13. Пометун О. І. Інтерактивні технології навчання : [наук.-метод. посіб.] / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. – К. : «А. С. К.», 2005. – 192 с.
14. Стасюк В. Д. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх економістів у комплексі «школа – вищий заклад освіти»: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / В. Д. Стасюк. – Одеса, 2003. – 282 с.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Яковенко, О. І. (2013). Дослідження педагогічних умов формування професійних компетенцій майбутніх економістів. Educational Dimension, 38, 292–296. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3230

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти