Структурування змісту курсу «Гармонія» за кредитно-модульною технологією у вищих навчальних закладах

Автор(и)

  • Олена Миколаївна Ярошенко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3231

Ключові слова:

структурування навчального матеріалу, кредитно-модульна технологія, курс гармонії, методи моделювання змісту, елементи інтеграції

Анотація

Ярошенко О. М. Структурування змісту курсу «Гармонія» за кредитно-модульною технологією у вищих навчальних закладах.

У статті розкриваються практичні шляхи структурування навчального матеріалу курсу «Гармонія» в системі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва за кредитно-модульною технологією навчання. Висвітлено зміст курсу відповідно до навчальних елементів схеми з гармонії (музичні явища, модулі), елементів філософсько-культурологічної спрямованості (епохи мистецтва, розуміння світу людиною), що перебувають між собою в ієрархічній залежності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 119

Біографія автора

Олена Миколаївна Ярошенко, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

старший викладач

Посилання

1. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии / В. П. Беспалько. – М. : Педагогика, 1989. – 190 с.
2. Гусак П. М. Історія педагогіки: [навч. посіб.] / П. М. Гусак, А. А. Мартіросян. – Луцьк: РВВ «Вежа» ВДУ ім. Лесі Українки, 1996. – 166 с.
3. Наука – вуз – школа: [сб. науч. тр. молодых исследователей]. – Магнитогорск, 2000. – Вып. 6. – С. 21.
4. Падалка Г. М. Пріоритетні напрямки розвитку сучасної мистецької освіти / Галина Микитівна Падалка // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. праць. Вип. 1(6). – К. : НПУ, 2004. – С. 15–20.
5. Рейзенкінд Т. Й. Дидактичні основи професійної підготовки вчителя музики в педуніверситеті: [монографія] / Т. Й. Рейзенкінд. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2006. – 640 с.
6. Скаткин М. Н. Совершенствование процесса обучения: [пособие] / Михаил Николаевич Скаткин. – М. : Педагогика, 1971. – 206 с.
7. Сохор А. М. Логическая структура учебного материала. Вопросы дидактического анализа / А. М. Сохор. – М. : Педагогика, 1974. – 192 с.
8. Шрамко О. І. Основний музичний інструмент: алгоритми методики: [навч.-метод. посіб.] / Оксана Іллівна Шрамко. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2008. – 219 с.
9. Ярошенко О.М. Методика застосування кредитно-модульного навчання в процесі викладання гармонії на практичних заняттях у вищих навчальних закладах / О. М. Ярошенко // Педагогічна майстерність як система професійних і мистецьких компетентностей: зб. матеріалів VII мистецько-педагогічних читань пам’яті проф. О. П. Рудницької; [за ред. О. М. Отич] / Олена Миколаївна Ярошенко. – Чернівці: Зелена Буковина, 2010. – С. 364–373.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Ярошенко, О. М. (2013). Структурування змісту курсу «Гармонія» за кредитно-модульною технологією у вищих навчальних закладах. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 296–300. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3231

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти