Порівняльний аналіз підходів до визначення поняття «здібності»

Автор(и)

  • Павло Станіславович Чарченко Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3248

Ключові слова:

здібності, особистість, розвиток здібностей, результативність діяльності

Анотація

Чарченко П. С. Порівняльний аналіз підходів до визначення поняття «здібності».

Проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття «здібності» та здійснено систематизацію поглядів щодо розвитку здібностей у контексті філософії, психології, педагогіки та соціології. Визначено ознаки здібностей; обґрунтовано думку про те, що результативність діяльності слугує критерієм їх оцінки і вираження.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 79 / PDF downloads: 91

Біографія автора

Павло Станіславович Чарченко, Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка

аспірант

Посилання

1. Белинский В. Г. Избранные педагогические сочинения / В. Г. Белинский. – М. : Педагогика, 1982. – 287 с.
2. Доброхотов А. Л. Категория бытия в классической западноевропейской философии : [монографія] / А. Л. Доброхотов. – М. : Изд-во Московского университета, 1986. – 245 с.
3. Педагогика профессионального образования : учеб. пособие [для студ. высш. учеб. заведений] / Е. П. Белозерцев, А. Д. Гонеев, А. Г. Пашков и др.; под ред. В. А. Сластёнина. – [2-е изд., стер.]. – М. : Изд. центр «Академия», 2006. – 368 с.
4. Подласый И. П. Педагогика : [учеб. для студ. выс. пед. учеб. заведений] / И. П. Подласый. – М. : Просвещение : Изд. центр «ВЛАДОС», 1996. – 432 с.
5. Пунченко О. П. Основи філософії : курс лекцій / О. П. Пунченко, В. А. Стокяло. – Ч. 1. – Одеса : УДАЗ ім. О.С. Попова, 2000. – 176 с.
6. Сандецька О. О. Навчання дорослих іноземній мові як науково-педагогічна проблема / О. О. Сандецька // Вісник Черкаського університету. – 2009. – Вип. 148. – С. 72–75. – (Серія «Педагогічні науки»).
7. Сухомлинський В. О. Вибрані твори: в 5 т. / В. О. Сухомлинський. – Т. 5. – К. : Рад. школа, 1977. – 639 с.
8. Філософія : [навч. посіб. для студ. заочн. форми навч. вищ. техн. навч. закл.] / за ред. Петрушенка В. Л., Скалецького М. П. – К., 2006. – 220 c.
9. Cooly С. Human nature and social order. – N.Y., 1962.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Чарченко, П. С. (2013). Порівняльний аналіз підходів до визначення поняття «здібності». Educational Dimension, 38, 366–369. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3248

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек