Роль мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів

Автор(и)

  • Інна Вікторівна Кондратець Рівненський державний гуманітарний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3254

Ключові слова:

рефлексія, рефлексивна культура, рефлексивні процеси, мотивація, прагнення, саморозвиток

Анотація

Кондратець І. В. Роль мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів.

Статтю присвячено ролі мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів. Розкрито сутність засобів забезпечення мотиваційного етапу, механізму  взаємозв’язку між мотивацією та рівнем рефлексивних прагнень, здібностей, умінь і навичок.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 96

Біографія автора

Інна Вікторівна Кондратець, Рівненський державний гуманітарний університет

аспірант, методист інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради

Посилання

1. Дегтяр Г. О. Роль рефлексії у структурі свідомості особистості // Проблеми становлення інноваційних підходів у сучасній освіті: [зб. наук. пр.]. – Харків : Стиль-Іздат, 2004. – С. 48–52.
2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: [навч. посіб.] / Ілона Миколаївна Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
3. Марусинець М. М. Професійна рефлексія як чинник самовдосконалення особистості майбутнього педагога / М. М. Марусинець // Педагогічний дискурс. – 2010. – No8. – С.116–118.
4. Маслоу А. Мотивация и личность / А. Маслоу – СПб. : Питер, 2008. - 478 с.
5. Помиткін Е. О. Психологія духовного розвитку особистості / Е. О. Помиткін. – К., 2007. – 280 с.
6. Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка: [навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів] / Т. І. Поніманська. – К. : Академвидав, 2004. – 456 с.
7. Сластёнин В. А. Рефлексивная культура учителя как субъекта педагогической деятельности / В. А. Сластёнин, В. К. Елисеев // Педагогическое образование и наук. – 2005. – No 5. – С. 37–42.
8. Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві / В. О. Сухомлинський. – К. : Рад. школа, 1988. – 304 с.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Кондратець, І. В. (2013). Роль мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів. Educational Dimension, 38, 386–390. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3254

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про