Роль мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3254Ключові слова:
рефлексія, рефлексивна культура, рефлексивні процеси, мотивація, прагнення, саморозвитокАнотація
Кондратець І. В. Роль мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів.
Статтю присвячено ролі мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів. Розкрито сутність засобів забезпечення мотиваційного етапу, механізму взаємозв’язку між мотивацією та рівнем рефлексивних прагнень, здібностей, умінь і навичок.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 92
/ PDF downloads: 116
Посилання
1. Дегтяр Г. О. Роль рефлексії у структурі свідомості особистості // Проблеми становлення інноваційних підходів у сучасній освіті: [зб. наук. пр.]. – Харків : Стиль-Іздат, 2004. – С. 48–52.
2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: [навч. посіб.] / Ілона Миколаївна Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
3. Марусинець М. М. Професійна рефлексія як чинник самовдосконалення особистості майбутнього педагога / М. М. Марусинець // Педагогічний дискурс. – 2010. – No8. – С.116–118.
4. Маслоу А. Мотивация и личность / А. Маслоу – СПб. : Питер, 2008. - 478 с.
5. Помиткін Е. О. Психологія духовного розвитку особистості / Е. О. Помиткін. – К., 2007. – 280 с.
6. Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка: [навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів] / Т. І. Поніманська. – К. : Академвидав, 2004. – 456 с.
7. Сластёнин В. А. Рефлексивная культура учителя как субъекта педагогической деятельности / В. А. Сластёнин, В. К. Елисеев // Педагогическое образование и наук. – 2005. – No 5. – С. 37–42.
8. Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві / В. О. Сухомлинський. – К. : Рад. школа, 1988. – 304 с.
2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: [навч. посіб.] / Ілона Миколаївна Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
3. Марусинець М. М. Професійна рефлексія як чинник самовдосконалення особистості майбутнього педагога / М. М. Марусинець // Педагогічний дискурс. – 2010. – No8. – С.116–118.
4. Маслоу А. Мотивация и личность / А. Маслоу – СПб. : Питер, 2008. - 478 с.
5. Помиткін Е. О. Психологія духовного розвитку особистості / Е. О. Помиткін. – К., 2007. – 280 с.
6. Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка: [навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів] / Т. І. Поніманська. – К. : Академвидав, 2004. – 456 с.
7. Сластёнин В. А. Рефлексивная культура учителя как субъекта педагогической деятельности / В. А. Сластёнин, В. К. Елисеев // Педагогическое образование и наук. – 2005. – No 5. – С. 37–42.
8. Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві / В. О. Сухомлинський. – К. : Рад. школа, 1988. – 304 с.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Кондратець, І. В. (2013). Роль мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 386–390. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3254
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Інна Вікторівна Кондратець
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.