Підготовка майбутніх вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3275Ключові слова:
логіко-математичний розвиток, логічні операції, поняття «готовність до школи»Анотація
Іщенко Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку.
Стаття присвячена ознайомленню майбутніх вихователів з ефективними формами та методами формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку. Доведено ефективність використання в практичній роботі вихователів дошкільних навчальних закладів нетрадиційних методів навчання математики (проблемні ситуації та завдання, завдання з елементами пошуку, задачі-жарти, задачі-загадки, задачі з казковим сюжетом).
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 110
/ PDF downloads: 259
Посилання
1. Баглаєва Н. І. Сучасні підходи до логіко-математичного розвитку дошкільнят / Н. І. Баглаєва // Дошкільне виховання. – 1999. – No 7. – С. 3–4.
2. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні // Дошкільне виховання. – 1999. – No 1. – С. 6–9.
3. Белошистая А. В. Дошкольный возраст : формирование и развитие математических способностей / А. В. Белошистая // Дошкольное воспитание. – 2000. – No 2. – С. 69–79.
4. Зайцева Л. І. Математична компетентність : диференційований підхід / Л. І. Зайцева // Палітра педагога. – 2004. – No 2. – С. 16–17.
5. Каданкова Н. Н. Психологические особенности детей при переходе от младшего к старшому дошкольному возрасту. Феномен п’яти лет : дис. ... канд. психол. наук / Н. Н. Каданкова. – М., 2000. – 151 с.
6. Скворцова С. Логіко-математична компетентність дитини : Наступність довкілля і школи / С. Скворцова // Дошкільне виховання. – 2011. – No 5. – С. 13–18.
2. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні // Дошкільне виховання. – 1999. – No 1. – С. 6–9.
3. Белошистая А. В. Дошкольный возраст : формирование и развитие математических способностей / А. В. Белошистая // Дошкольное воспитание. – 2000. – No 2. – С. 69–79.
4. Зайцева Л. І. Математична компетентність : диференційований підхід / Л. І. Зайцева // Палітра педагога. – 2004. – No 2. – С. 16–17.
5. Каданкова Н. Н. Психологические особенности детей при переходе от младшего к старшому дошкольному возрасту. Феномен п’яти лет : дис. ... канд. психол. наук / Н. Н. Каданкова. – М., 2000. – 151 с.
6. Скворцова С. Логіко-математична компетентність дитини : Наступність довкілля і школи / С. Скворцова // Дошкільне виховання. – 2011. – No 5. – С. 13–18.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Іщенко, Л. В. (2013). Підготовка майбутніх вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 53–56. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3275
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Л. В. Іщенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.