Екпериментальне дослідження активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками

Автор(и)

  • В. В. Кирикилиця Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3277

Ключові слова:

навчально-пізнавальна діяльність, критерії активізації, показники, рівні сформованості, дослідження, робота зі словниками

Анотація

Кирикилиця В. В. Екпериментальне дослідження активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками.

У статті на основі аналізу результатів експериментального дослідження визначено рівні сформованості критеріїв активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 104 / PDF downloads: 91

Посилання

1. Єгорова Е. Б. Мотивація професійного вибору школярів / Е. Б. Єгорова // Проблеми освіти: [наук.-метод. зб.]. – К. : ІСДО. – 1998. – No 11. – С.114–115.
2. Китайгородская Г. А. Методические основы интенсивного обучения иностранным языкам / Г. А. Китайгородская. – М. : Изд-во Моск.ун-та, 1986. – 100 с.
3. Максименко С. Д. Загальна психологія: [навч. посіб.] / С. Д. Максименко, В. О. Соловієнко. – К. : МАУП, 2000. – 256 с.
4. Програма з англійської мови для університетів/інститутів (п’ятирічний курс навчання): Проект / колектив авторів: С. Ю. Ніколаєва, М. І. Соловей, Ю. В. Головач. – Вінниця : Нова книга, 2001. – 246 с.
5. Бондаренко Г. П. Професійна термінологія як засіб формування мовленнєвої компетенції майбутнього фахівця [Електронний ресурс]. / Г. П. Бондаренко :– Режим доступу: http://www.bdpu.org

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Кирикилиця, В. В. (2013). Екпериментальне дослідження активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 59–64. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3277

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи