Організація та проведення практик як ключовий чинник формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей

Автор(и)

  • Т. А. Тернавська ПВНЗ «Соціально-педагогічний інститут. Педагогічна академія»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3302

Ключові слова:

пізнавальна діяльність, практична підготовка

Анотація

Тернавська Т. А. Організація та проведення практик як ключовий чинник формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей.

Стаття присвячена обґрунтуванню організації та проведення практик. Визначено особливості формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей у процесі практичної підготовки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 75

Біографія автора

Т. А. Тернавська, ПВНЗ «Соціально-педагогічний інститут. Педагогічна академія»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе : контекстный подход / Андрей Александрович Вербицький. – М. : Высш. шк., 1992. – 123 с.
2. Лист МОН 1/9-93 від 07.02.2009 р. «Про практичну підготовку студентів» / І. О. Вакарчук. – К, 2009. – С. 1.
3. Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра (в частині розподілу навчального часу за циклами підготовки, переліку та обсягу нормативних дисциплін галузі знань «0101Освіта», напрямку підготовки 6.010102 «Початкова освіта») / керівн. розроб. Бондар В. І. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009.
4. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / З. Н. Курлянд, П. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін., / за ред. З. Н. Курлянд. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К. : Знання, 2007. – 495 с.
5. Положення «Про проведення практик студентів»: за станом на 28 вересня 2009 р. / підгот. Т. А. Тернавська. – Кіровоград : ПВНЗ «СПІ Педагогічна академія», 2009. – 14 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Тернавська, Т. А. (2013). Організація та проведення практик як ключовий чинник формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей. Educational Dimension, 37, 174–177. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3302

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи