Організація та проведення практик як ключовий чинник формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3302Ключові слова:
пізнавальна діяльність, практична підготовкаАнотація
Тернавська Т. А. Організація та проведення практик як ключовий чинник формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей.
Стаття присвячена обґрунтуванню організації та проведення практик. Визначено особливості формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей у процесі практичної підготовки.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 116
/ PDF downloads: 93
Посилання
1. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе : контекстный подход / Андрей Александрович Вербицький. – М. : Высш. шк., 1992. – 123 с.
2. Лист МОН 1/9-93 від 07.02.2009 р. «Про практичну підготовку студентів» / І. О. Вакарчук. – К, 2009. – С. 1.
3. Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра (в частині розподілу навчального часу за циклами підготовки, переліку та обсягу нормативних дисциплін галузі знань «0101Освіта», напрямку підготовки 6.010102 «Початкова освіта») / керівн. розроб. Бондар В. І. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009.
4. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / З. Н. Курлянд, П. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін., / за ред. З. Н. Курлянд. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К. : Знання, 2007. – 495 с.
5. Положення «Про проведення практик студентів»: за станом на 28 вересня 2009 р. / підгот. Т. А. Тернавська. – Кіровоград : ПВНЗ «СПІ Педагогічна академія», 2009. – 14 с.
2. Лист МОН 1/9-93 від 07.02.2009 р. «Про практичну підготовку студентів» / І. О. Вакарчук. – К, 2009. – С. 1.
3. Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра (в частині розподілу навчального часу за циклами підготовки, переліку та обсягу нормативних дисциплін галузі знань «0101Освіта», напрямку підготовки 6.010102 «Початкова освіта») / керівн. розроб. Бондар В. І. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009.
4. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / З. Н. Курлянд, П. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін., / за ред. З. Н. Курлянд. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К. : Знання, 2007. – 495 с.
5. Положення «Про проведення практик студентів»: за станом на 28 вересня 2009 р. / підгот. Т. А. Тернавська. – Кіровоград : ПВНЗ «СПІ Педагогічна академія», 2009. – 14 с.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Тернавська, Т. А. (2013). Організація та проведення практик як ключовий чинник формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 174–177. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3302
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Т. А. Тернавська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.