Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник

Автор(и)

  • І. М. Дишлева Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3309

Ключові слова:

природознавча освіта, інтелектуальні якості, емоційні якості, учні основної школи, здоров’язберігальний чинник

Анотація

Дишлева І. М. Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник.

У статті розкрито принципи природознавчої освіти, застосування яких сприяє досягненню оптимального поєднання інтелектуальних й емоційних якостей особистості учнів як здоров’язберігального чинника.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 75

Біографія автора

І. М. Дишлева, Інститут педагогіки НАПН України

аспірант

Посилання

1. Каган M. С. Системный подход и гуманитарное знание : Избранные статьи / М.С. Каган. – Л. : Изд-во Ленин. ун-та,1991. – 384 с.
2. Луговий В. I. Педагогічна освіта в Україні / В. І. Луговий. – К. : МАУП, 1994. – 196 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Дишлева, І. М. (2013). Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник. Educational Dimension, 37, 202–205. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3309

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи