Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3309Ключові слова:
природознавча освіта, інтелектуальні якості, емоційні якості, учні основної школи, здоров’язберігальний чинникАнотація
Дишлева І. М. Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник.
У статті розкрито принципи природознавчої освіти, застосування яких сприяє досягненню оптимального поєднання інтелектуальних й емоційних якостей особистості учнів як здоров’язберігального чинника.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 107
/ PDF downloads: 92
Посилання
1. Каган M. С. Системный подход и гуманитарное знание : Избранные статьи / М.С. Каган. – Л. : Изд-во Ленин. ун-та,1991. – 384 с.
2. Луговий В. I. Педагогічна освіта в Україні / В. І. Луговий. – К. : МАУП, 1994. – 196 с.
2. Луговий В. I. Педагогічна освіта в Україні / В. І. Луговий. – К. : МАУП, 1994. – 196 с.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Дишлева, І. М. (2013). Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 202–205. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3309
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 І. М. Дишлева
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.