Методи та прийоми роботи над поняттями на уроках інформатики
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3310Ключові слова:
конструювання понять, методи активного навчання, уроки інформатикиАнотація
Золочевська М. В. Методи та прийоми роботи над поняттями на уроках інформатики.
Робота над поняттями є важливим складником дослідницької діяльності, що зумовлює навчання учнів виокремлювати основні поняття предметної області, аналізувати наявні трактування, конструювати поняття на основі істотних ознак. У статті пропонуються методи та прийоми активного навчання роботи з понятійним апаратом на уроках інформатики.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 112
/ PDF downloads: 92
Посилання
1. Боно Э. Серьезное творческое мышление / Э. Боно [пер. с англ. Д. Я. Онацкая]. – Мн. : 000 «Попурри», 2005. – 416 с. : ил.
2. Золочевська М. В. Методична підготовка майбутніх учителів інформатики до використання дослідницьких методів навчання / М. В. Золочевська, Н. В. Морзе // Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання. – 2010. – No 3(17) – Режим доступу : http://www.ime.edu-ua.net/em17/emg.html.
3. Гін А. О. Прийоми педагогічної техніки: посібник для вчителів / А. О. Гін – Луганськ : СПД Рєзніков В.С., 2007. – 100 с.
4. Ивин А. А. Искусство правильно мыслить / А. А Ивин. – [Изд. 2-е.] — М., Просвещение, 1990. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.geocities.com /geotheism/index.html.
5. Пушкарь А. И. Основы научных исследований и организация научно-исследовательской деятельности: учебное пособие / А. И. Пушкарь, Л. В. Потрашкова – Харьков : ИД «ИНЖЄК», 2008. – 2 изд. – 280 с. 6. Хуторской А. В. Как стать ученым. Занятия по физике со старшеклассниками / А. В. Хуторской, Л. Н. Хуторская, И. С. Маслов – М. : Глобус, 2008.
2. Золочевська М. В. Методична підготовка майбутніх учителів інформатики до використання дослідницьких методів навчання / М. В. Золочевська, Н. В. Морзе // Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання. – 2010. – No 3(17) – Режим доступу : http://www.ime.edu-ua.net/em17/emg.html.
3. Гін А. О. Прийоми педагогічної техніки: посібник для вчителів / А. О. Гін – Луганськ : СПД Рєзніков В.С., 2007. – 100 с.
4. Ивин А. А. Искусство правильно мыслить / А. А Ивин. – [Изд. 2-е.] — М., Просвещение, 1990. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.geocities.com /geotheism/index.html.
5. Пушкарь А. И. Основы научных исследований и организация научно-исследовательской деятельности: учебное пособие / А. И. Пушкарь, Л. В. Потрашкова – Харьков : ИД «ИНЖЄК», 2008. – 2 изд. – 280 с. 6. Хуторской А. В. Как стать ученым. Занятия по физике со старшеклассниками / А. В. Хуторской, Л. Н. Хуторская, И. С. Маслов – М. : Глобус, 2008.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Золочевська, М. В. (2013). Методи та прийоми роботи над поняттями на уроках інформатики. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 205–209. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3310
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 М. В. Золочевська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.