Формування творчої особистості молодшого школяра засобами ТРВЗ-технології на уроках навчання грамоти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3313Ключові слова:
творчість, творча особистість, ТРВЗ-технологія, методи і прийоми розвитку творчих якостейАнотація
Павлик О. А. Формування творчої особистості молодшого школяра засобами ТРВЗ-технології на уроках навчання грамоти.
У статті розглядається проблема формування творчої особистості першокласника, з’ясовується сутність основних понять, окреслюються методи і прийоми ТРВЗ в аспекті досліджуваної проблеми.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 112
/ PDF downloads: 135
Посилання
1. Введение в ТРИЗ. Основные понятия и подходы: [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.triz-chance.ru/e-books.html.
2. Демчук Л. В. Виховання творчої особистості / Л. В. Демчук // Психологічна газета. – 2007. – No 16. – С. 22–31.
3. Рибалка В. В. Поняття про творчість, творчу особистість та особистісний підхід до вивчення і розвитку творчого потенціалу молоді / В. В. Рибалка // Психологія розвитку творчої особистості. – К., 1995. – С. 5–24.
4. Сухомлинский В. А. Сердце отдаю детям / В. А. Сухомлинский. – 2-е изд. – К. : Рад. школа, 1972. – 244 с.
5. Телячук В. П. Сходинками творчості. Методика ТРВЗ у початковій школі / В. П. Телячук, О. В. Лесіна – К., Основа, 2007. – 112 c.
2. Демчук Л. В. Виховання творчої особистості / Л. В. Демчук // Психологічна газета. – 2007. – No 16. – С. 22–31.
3. Рибалка В. В. Поняття про творчість, творчу особистість та особистісний підхід до вивчення і розвитку творчого потенціалу молоді / В. В. Рибалка // Психологія розвитку творчої особистості. – К., 1995. – С. 5–24.
4. Сухомлинский В. А. Сердце отдаю детям / В. А. Сухомлинский. – 2-е изд. – К. : Рад. школа, 1972. – 244 с.
5. Телячук В. П. Сходинками творчості. Методика ТРВЗ у початковій школі / В. П. Телячук, О. В. Лесіна – К., Основа, 2007. – 112 c.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Павлик, О. А. (2013). Формування творчої особистості молодшого школяра засобами ТРВЗ-технології на уроках навчання грамоти. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 219–222. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3313
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 О. А. Павлик
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.