Види вправ для підготовки учнів до написання творів

Автор(и)

  • Л. С. Цоуфал Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3317

Ключові слова:

исемне мовлення, твір, види творів, підготовка до написання твору

Анотація

Цоуфал Л. С. Види вправ для підготовки учнів до написання творів.

У статті охарактеризовано твір як вид роботи з розвитку зв’язного мовлення, визначено види вправ для розосередженої підготовки учнів до написання творів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 127 / PDF downloads: 509

Біографія автора

Л. С. Цоуфал, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

старший викладач

Посилання

1. Донченко Т. Учнівські твори як засіб мовленнєвого розвитку учнів / Тамара Донченко // Українська мова і література в школі. – 2009. – No 1. – С. 2–7.
2. Купалова А. Ю. Типология упражнений // Методика развития речи на уроках русского языка / А. Ю. Купалова, Н. Е. Богуславская, В. И. Капинос и др. / под. ред. Т. А. Ладыженской. – [2-е изд.]. – М. :
Просвещение, 1991. – С. 15–17.
3. Ладыженская Т. А. Система обучения сочинениям на уроках русского языка (ІV–VІІІ классы) / Т. А. Ладыженская. – М. : Просвещение, 1978. – 367 с.
4. Мельничайко В. Я Творчі роботи на уроках української мови: Конструювання. Редагування. Переклад [посіб. для вчит.] / Володимир Ярославович Мельничайко. – К. : Рад. школа, 1984. – 223 с.
5. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Кол. авторів за ред. М. І. Пентилюк: М. І. Пентилюк, С. О. Караман, О. В. Караман, О. М. Горошкіна та ін. – К. : Ленвіт, 2004. – 400 с.
6. Синиця І. О. Особливості мовного оформлення учнями своїх думок / І. О. Синиця // Українська мова і література в школі. – 1976. – No 3. – С. 61–66.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Цоуфал, Л. С. (2013). Види вправ для підготовки учнів до написання творів. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 237–240. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3317

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи