Дидактичні особливості побудови ефективної організації контролю математичної підготовки майбутніх економістів

Автор(и)

  • Є. Ю. Грибонос Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3326

Ключові слова:

майбутній економіст, організація контролю навчальних досягнень, математичні дисципліни

Анотація

Грибонос Є. Ю. Дидактичні особливості побудови ефективної організації контролю математичної підготовки майбутніх економістів.

У статті наголошено на необхідності розробки ефективної організації контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін на основі виявлених у сучасній практиці суперечностей та інновацій у сфері освіти. Розкриті дидактичні особливості побудови ефективної організації контролю математичної підготовки майбутніх економістів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 108 / PDF downloads: 92

Біографія автора

Є. Ю. Грибонос, Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

кандидат пед. наук, ст. викладач

Посилання

1. Бербец В. В. Методика діагностування навчальних досягнень учнів 5-9 класів на уроках трудового навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Бербец Віталій Васильович. – Умань, 2005. – 184 с.
2. Беспалько В. П. Параметры и критерии диагностичной цели / В. П. Беспалько // Школьные технологии. – 2006. – No 1. – С. 118–128.
3. Беспалько В. П. Системно-методическое обеспечение учебно-воспитательного процесса подготовки специалистов : [учеб.-метод. пособие] / В. П. Беспалько, Ю. Г. Татур. – М. : Высш. шк., 1989. – 144 с.
4. Методы системного педагогического исследования : [учебное пособие] / [под. ред. Н. В. Кузьминой]. – Л. : Изд-во Ленинград. ун-та, 1980. – 172 с.
5. Педагогічний словник / [за ред. М. Ярмаченка]. – К. : Педагогічна думка, 2001. – 516 с.
6. Сергієнко Н. В. Контроль знань студентів у системі MOODLE при вивченні вищої математики / Н. В. Сергієнко // Проблеми впровадження кредитно-модульної системи при вивченні фундаментальних дисциплін очима студентів та викладачів : [матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. (Харків, 14–16 травня 2007 р.)]. – Харків, 2007. – С. 61–65.
7. Сікорський П. Принципи моделювання оцінювальних систем / Петро Сікорський, Ольга Біляковська // Шлях освіти. – 2006. – No 1. – С. 14–17.
8. Сікорський П. Моделювання дидактичних систем оцінювання / Петро Сікорський, Ольга Біляковська // Шлях освіти. – 2006. – No 2. – С. 2–6.
9. Харитонова И. В. Рейтинговая система контроля математических знаний студентов : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. / Харитонова Ирина Владимировна. – Москва, 2003. – 185 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Грибонос, Є. Ю. (2013). Дидактичні особливості побудови ефективної організації контролю математичної підготовки майбутніх економістів. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 276–281. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3326

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти