Інноваційні шляхи формування компетентності самоосвіти студентів у навчальному процесі педагогічного університету
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3331Ключові слова:
самоосвіта, компетентність самоосвіти, інформаційно-навчальне середовище, технологія, майбутній педагогАнотація
Кисельова О. Б. Інноваційні шляхи формування компетентності самоосвіти студентів у навчальному процесі педагогічного університету.
У статті розглянуто сутність, структуру компетентності самоосвіти майбутнього педагога в умовах відкритого інформаційно-навчального простору. Особливу увагу приділено аналізу інноваційних шляхів її формування у навчальному процесі педагогічного університету.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 86
/ PDF downloads: 100
Посилання
1. Вища освіта України і Болонський процес, за ред. В. Г. Кремня. Авт. кол. : М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, та ін. – Тернопіль, 2004. – 243 c.
2. Кисельова О. Б. Сутність і критерії сформованості компетентності самоосвіти майбутнього педагога / О. Б. Кисельова // Педагогіка та психологія : [зб. наук. праць]. – Харків : ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2010. – Вип. 36. – С. 70-76.
3. Кисельова О. Б. Формування компетентності самоосвіти у майбутніх педагогів в умовах інформаційно-навчального середовища : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «Теорія навчання» / О. Б. Кисельова. – Х., 2011. – 20 с.
2. Кисельова О. Б. Сутність і критерії сформованості компетентності самоосвіти майбутнього педагога / О. Б. Кисельова // Педагогіка та психологія : [зб. наук. праць]. – Харків : ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2010. – Вип. 36. – С. 70-76.
3. Кисельова О. Б. Формування компетентності самоосвіти у майбутніх педагогів в умовах інформаційно-навчального середовища : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «Теорія навчання» / О. Б. Кисельова. – Х., 2011. – 20 с.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Кисельова, О. Б. (2013). Інноваційні шляхи формування компетентності самоосвіти студентів у навчальному процесі педагогічного університету. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 300–303. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3331
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 О. Б. Кисельова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.