Інноваційні шляхи формування компетентності самоосвіти студентів у навчальному процесі педагогічного університету

Автор(и)

  • О. Б. Кисельова Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3331

Ключові слова:

самоосвіта, компетентність самоосвіти, інформаційно-навчальне середовище, технологія, майбутній педагог

Анотація

Кисельова О. Б. Інноваційні шляхи формування компетентності самоосвіти студентів у навчальному процесі педагогічного університету.

У статті розглянуто сутність, структуру компетентності самоосвіти майбутнього педагога в умовах відкритого інформаційно-навчального простору. Особливу увагу приділено аналізу інноваційних шляхів її формування у навчальному процесі педагогічного університету.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 100

Біографія автора

О. Б. Кисельова, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Вища освіта України і Болонський процес, за ред. В. Г. Кремня. Авт. кол. : М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, та ін. – Тернопіль, 2004. – 243 c.
2. Кисельова О. Б. Сутність і критерії сформованості компетентності самоосвіти майбутнього педагога / О. Б. Кисельова // Педагогіка та психологія : [зб. наук. праць]. – Харків : ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2010. – Вип. 36. – С. 70-76.
3. Кисельова О. Б. Формування компетентності самоосвіти у майбутніх педагогів в умовах інформаційно-навчального середовища : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «Теорія навчання» / О. Б. Кисельова. – Х., 2011. – 20 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Кисельова, О. Б. (2013). Інноваційні шляхи формування компетентності самоосвіти студентів у навчальному процесі педагогічного університету. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 300–303. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3331

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти