Ігрове емоційно-діяльнісне навчання як педагогічна технологія
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3336Ключові слова:
складова теорії навчання, побуквене читання, розвиваючий простір, кубикиАнотація
Кужільна Л. В. Ігрове емоційно-діяльнісне навчання як педагогічна технологія.
У статті здійснено аналіз теоретичних основ методики М. Зайцева як педагогічної тенології, що задіює безліч сенсорних каналів, передбачає подання інформації блоками, підкреслює значимість опорних сигналів. Доведено, що розробки М. Зайцева дозволяють організувати розвивальний простір для дітей дошкільного і шкільного віку, надають педагогам змогу творчо підходити до готових програм, змісту освіти, способам його подання(методам і прийомам); вносити в роботу елементи дослідницької діяльності, кардинально скорочувати час оволодіння навиками читання і грамотного письма.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Булдович М. Читати граючись. Кубики Зайцева. З досвіду роботи дитячого садка «Гармонія» / М. Булдович. – К. : Шкільний світ, 2009. – 128 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).
3. Журова Л. Є. Психологічні засади початкового навчання читання / Л. Є. Журова // Дошкільна лінгводидактика : хрестоматія : [навч. посіб. для студ. вищих пед. навч. закладів] / упоряд. А. М. Богуш. Ч.1 та 2. – К. : ВД «Слово», 2005. – С. 671–673.
4. Турбовской Я. С. Игровое эмоциональоно-деятельностное обучение или теоретические основы методики Н.Зайцева / Я. С. Турбовской. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.metodikinz.ru/publ/?page=.sci.trubo&dept=3.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Л. В. Кужільна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.