Ігрове емоційно-діяльнісне навчання як педагогічна технологія

Автор(и)

  • Л. В. Кужільна ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3336

Ключові слова:

складова теорії навчання, побуквене читання, розвиваючий простір, кубики

Анотація

Кужільна Л. В. Ігрове емоційно-діяльнісне навчання як педагогічна технологія.

У статті здійснено аналіз теоретичних основ методики М. Зайцева як педагогічної тенології, що задіює безліч сенсорних каналів, передбачає подання інформації блоками, підкреслює значимість опорних сигналів. Доведено, що розробки М. Зайцева дозволяють організувати розвивальний простір для дітей дошкільного і шкільного віку, надають педагогам змогу творчо підходити до готових програм, змісту освіти, способам його подання(методам і прийомам); вносити в роботу елементи дослідницької діяльності, кардинально скорочувати час оволодіння навиками читання і грамотного письма.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 84

Біографія автора

Л. В. Кужільна, ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат філол. наук, доцент

Посилання

1. Богуш А. М. Мовна підготовка дітей до школи / А. М. Богуш // Дошкільна лінгводидактика : хрестоматія : [навч. посіб. для студ. вищих пед. навч. закладів] / упоряд. А. М. Богуш . Ч.1 та 2. – К. : ВД «Слово», 2005. – С. 704–708.
2. Булдович М. Читати граючись. Кубики Зайцева. З досвіду роботи дитячого садка «Гармонія» / М. Булдович. – К. : Шкільний світ, 2009. – 128 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).
3. Журова Л. Є. Психологічні засади початкового навчання читання / Л. Є. Журова // Дошкільна лінгводидактика : хрестоматія : [навч. посіб. для студ. вищих пед. навч. закладів] / упоряд. А. М. Богуш. Ч.1 та 2. – К. : ВД «Слово», 2005. – С. 671–673.
4. Турбовской Я. С. Игровое эмоциональоно-деятельностное обучение или теоретические основы методики Н.Зайцева / Я. С. Турбовской. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.metodikinz.ru/publ/?page=.sci.trubo&dept=3.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Кужільна, Л. В. (2013). Ігрове емоційно-діяльнісне навчання як педагогічна технологія. Educational Dimension, 37, 326–329. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3336

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти