Методологія словоцентризму мовної освіти дітей у творах французьких філософів ХХ століття

Автор(и)

  • О. Б. Полєвікова Херсонський державний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3346

Ключові слова:

словоцентризм, мовна освіта, методологія, французькі філософи ХХ століття

Анотація

Полєвікова О. Б. Методологія словоцентризму мовної освіти дітей у творах французьких філософів ХХ століття.

Автор статті досліджує розвиток поглядів на природу та функції мови у творах французьких філософів ХХ століття як методологічну основу словоцентричного підходу до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного й молодшого шкільного віку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 79 / PDF downloads: 88

Біографія автора

О. Б. Полєвікова, Херсонський державний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Гадамер Х.-Г. Истина и метод: Основы филос. герменевтики: [пер. с нем.] / общ. ред. и вступ. ст. Б. Н. Бессонова. – М. : Прогресс, 1988. – 704 с.
2. Диб’як Н. Філософія мови. Шляхи до істини / Н. Диб’як // Дивослово. – 1997. – No5–6. – С.15–16.
3. Танатография Эроса: Жорж Батай и французская мысль середины XX века: [сб. статей А. Бретона, Ж. П. Сартра, Г. Марселя, М. Бланшо, Р. Барта и др., а также избр. работы самого Ж. Батая]. – СПб. : Мифрил, 1994. – 346 с.
4. Фуко М. Археологія знання / Мішель Фуко. – Київ : Знання, 1996. – 156 с.
5. Хайдеггер М. Время и бытие: Статьи и выступления / [cост., пер. с нем. и ком. В. В. Бибихина]. – М. : Республика, 1993. – 447 с.
6. Хесле В. Гении философии нового времени / В. Хесле // М. : Наука, 1992. – 224 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Полєвікова, О. Б. (2013). Методологія словоцентризму мовної освіти дітей у творах французьких філософів ХХ століття. Educational Dimension, 37, 364–369. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3346

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти