Умови забезпечення рівних стартових можливостей здобуття передшкільної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3351Ключові слова:
передшкільна освіта, безперервна освіта, наступність у навчанні, форми здобуття передшкільної освіти дітей, організація роботи з дітьми п’ятирічного вікуАнотація
Суятинова К. Є. Умови забезпечення рівних стартових можливостей здобуття передшкільної освіти.
У статті розглянуто проблему наступності та безперервності освіти в Україні, здійснено огляд організаційних форм здобуття передшкільної освіти для дітей п’ятирічного віку, які не відвідують дошкільних закладів. Подано досвід роботи колективу закладу, на базі якого створено канікулярно-адаптаційну групу та роботу консультативного пункту
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 82
/ PDF downloads: 91
Посилання
1. Інструктивно-методичні рекомендації «Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку» (Лист МОНмолодьспорту України від 19.08.2011 р. No 1/9-634) // Дошкільне виховання. – 2011. – No 9. – С.4–6.
2. Крайнова Л. До проблем наступності між дошкільним навчальним закладом і школою / Л. Крайнова // Дошкільна освіта. – 2010. – No 1. – С. 11–17.
3. Курчатова А. Скоро до школи. Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою / А. Курчатова, С. Медвєдєва // Дошкільне виховання. – 2012. – No 8. – С.23–24.
4. Назаренко Г. І. Організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності в навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук: спец. 12.00.09 «Теорія навчання» / Г. І. Назаренко. – Кривий Ріг, 2002. – 20 с.
5. Савченко О. Я. Наступність і перспектива в роботі двох перших ланок освіти / О. Я. Савченко // Дошкільне виховання. – 2000. – No11. – С. 4–5.
2. Крайнова Л. До проблем наступності між дошкільним навчальним закладом і школою / Л. Крайнова // Дошкільна освіта. – 2010. – No 1. – С. 11–17.
3. Курчатова А. Скоро до школи. Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою / А. Курчатова, С. Медвєдєва // Дошкільне виховання. – 2012. – No 8. – С.23–24.
4. Назаренко Г. І. Організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності в навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук: спец. 12.00.09 «Теорія навчання» / Г. І. Назаренко. – Кривий Ріг, 2002. – 20 с.
5. Савченко О. Я. Наступність і перспектива в роботі двох перших ланок освіти / О. Я. Савченко // Дошкільне виховання. – 2000. – No11. – С. 4–5.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Суятинова, К. Є. (2013). Умови забезпечення рівних стартових можливостей здобуття передшкільної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 388–392. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3351
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 К. Є. Суятинова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.