Вивчення спецкурсу «Основи наукової організації навчальної праці студентів» як умова ефективності навчального процесу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3352Ключові слова:
спецкурс, наукова організація праці, навчальна праця, знання, уміння, навички, майбутній вчительАнотація
Топольник Я. В. Вивчення спецкурсу «Основи наукової організації навчальної праці студентів» як умова ефективності навчального процесу.
У статті розглянуто аспекти проблеми наукової організації навчальної праці студентів педагогічного ВНЗ. Зазначено, що вимоги НОП охоплюють усі сторони життя студентів як у сфері навчально-пізнавальної діяльності, так і у сфері вільного часу. Доведено, що майбутні вчителі повинні оволодіти основами наукової організації педагогічної праці, уміннями НОП школярів. Звертається увага на те, що кращого результату навчання можна досягти за умови поєднання спеціального курсу щодо формування навчальних умінь з викладанням конкретних предметів психолого-педагогічного циклу. Подаються основні положення програми розробленого автором спецкурсу.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Аніщенко О. В. Спецкурси з наукової організації праці у професійній підготовці вчителів: історія та сьогодення / Олена Валеріївна Аніщенко // Nastolení moderní vědy – 2008: materiály IV Mezinárodní vědecko-praktická conference (27.09. – 05.10.2008, м. Дніпропетровськ – м. Прага (Чехія). – Praha : «Publishing House Education and Science» s.r.o., 2008. – Dil. 5. Pedagogika. – С. 66 – 70.
3. Бойко Я. В. Основи наукової організації навчальної праці студентів : програма спецкурсу / Яна Володимирівна Бойко. – Слов’янськ : Видавничий центр СДПУ, 2010. – 26 с.
4. Вивчення основ наукової організації праці у педагогічному вузі // Радянська школа. – 1966. – No5. – С. 44–50.
5. Программы педагогических институтов. Основы научной организации педагогического труда : спецкурс. – М. : УМС при МП, 1982. – 23 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Я. В. Топольник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.