Тенденції і перспективи трансформації передшкільної освіти в сучасному освітньому просторі України

Автор(и)

  • Є. Д. Харькова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3355

Ключові слова:

передшкільна освіта, трансформація передшкільної освіти, сучасний освітній простір, зміст передшкільної освіти

Анотація

Харькова Є. Д. Тенденції і перспективи трансформації передшкільної освіти в сучасному освітньому просторі України

У статті розглянуто проблему трансформації передшкільної освіти в сучасному освітньому просторі України, визначено провідні чинники передшкільної освіти, які зумовили виокремлення передшкільної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 99

Біографія автора

Є. Д. Харькова, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

викладач

Посилання

1. Біла книга національної освіти України / за ред. В. Г.Кременя. – К. : ТОВ «Інформаційні системи», 2010. – 342 с.
2. Курило В. С. Становлення і розвиток системи освіти та педагогічної думки східноукраїнського регіону в XX столітті: дис. доктора пед. наук: 13.00.01 / Курило В. С. – Луганськ, 2000. – 477 с.
3. Лист МОН України «Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах» No1/9-431 від 17.08.2005 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: htt: // www.yur-info. оrg. da / doc / jsp /.
4. Авдюгіна К. Про підготовку дітей до навчання в школі / К. Авдюгіна // Дошкільне виховання. – К. : Рад. школа, 1959. – No12. – С. 10-13.
5. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін.. – Одеса : ПДПУ ім. К. Д.Ушинського, 2002. – 344 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Харькова, Є. Д. (2013). Тенденції і перспективи трансформації передшкільної освіти в сучасному освітньому просторі України. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 407–410. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3355

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти