Музичний керівник дошкільного навчального закладу нової формації: технологічний аспект

Автор(и)

  • М. М. Шуть Харківський національний педагогічний університет імені Г. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3358

Ключові слова:

музичний керівник, професійні вимоги, компетентність

Анотація

Шуть М. М. Музичний керівник дошкільного навчального закладу нової формації: технологічний аспект.

У статті зроблено спробу систематизації професійних вимог до сучасного музичного керівника дошкільного навчально-виховного закладу та обґрунтовується перелік сучасних фахових компетенцій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 89 / PDF downloads: 144

Біографія автора

М. М. Шуть, Харківський національний педагогічний університет імені Г. Сковороди

кандидат пед.наук, доцент

Посилання

1. Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні : [наук.-метод. посіб.] / ред. О. Л.Кононко. – К. : Дошкільне виховання, 2003. – 168 с.
2. Програма виховання і навчання дітей дошкільного віку «Дитина». – К. : Богдана, – 2003. 387 с.
3. Танько Т. П. Музично-педагогічна компетентність майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу. – Х. : Нове слово, 2003. – 248 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Шуть, М. М. (2013). Музичний керівник дошкільного навчального закладу нової формації: технологічний аспект. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 419–423. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3358

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти