Музичний керівник дошкільного навчального закладу нової формації: технологічний аспект
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3358Ключові слова:
музичний керівник, професійні вимоги, компетентністьАнотація
Шуть М. М. Музичний керівник дошкільного навчального закладу нової формації: технологічний аспект.
У статті зроблено спробу систематизації професійних вимог до сучасного музичного керівника дошкільного навчально-виховного закладу та обґрунтовується перелік сучасних фахових компетенцій.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 91
/ PDF downloads: 145
Посилання
1. Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні : [наук.-метод. посіб.] / ред. О. Л.Кононко. – К. : Дошкільне виховання, 2003. – 168 с.
2. Програма виховання і навчання дітей дошкільного віку «Дитина». – К. : Богдана, – 2003. 387 с.
3. Танько Т. П. Музично-педагогічна компетентність майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу. – Х. : Нове слово, 2003. – 248 с.
2. Програма виховання і навчання дітей дошкільного віку «Дитина». – К. : Богдана, – 2003. 387 с.
3. Танько Т. П. Музично-педагогічна компетентність майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу. – Х. : Нове слово, 2003. – 248 с.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Шуть, М. М. (2013). Музичний керівник дошкільного навчального закладу нової формації: технологічний аспект. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 419–423. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3358
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 М. М. Шуть
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.