Музично-педагогічний профіль С. Мокраньца в контексті розвитку музичної освіти Сербії

Автор(и)

  • О. А. Устименко-Косоріч ЛНУ імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3372

Ключові слова:

музична освіта, музична школа, педагогічні ідеї, викладач, діяч, композитор, диригент, історико-культурна періодизація

Анотація

Устименко-Косоріч О. А. Музично-педагогічний профіль С. Мокраньца в контексті розвитку музичної освіти Сербії.

У статті визначено музично-педагогічний контекст творчості С. Мокраньца у процесі становлення сербської музичної освіти. Зазначені концептуальні музично-педагогічні ідеї діяча визначили шлях подальшого розвитку власної музичної школи Сербії. Розглянуто музично-освітні тенденції становлення музично-педагогічної школи Сербії в певній історико-культурній послідовності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 97

Біографія автора

О. А. Устименко-Косоріч, ЛНУ імені Тараса Шевченка

кандидат мистецтвознавства, доцент

Посилання

1. Егорова В. В мире современной сербской музыки / В. В. Егорова. – М. : Композитор,1999. – 184 с.
2. Боговац Т. Школство у Србиjи на путу до реформе / Т. Боговац. – Београд, Стручна книга,1980. – 358 с.
3. Василевич З.-М. Рат за српску музичку писменост / З.-М. Василевич. – Просвета. – Београд, Мидим принт, 2000. – 292 с.
4. Джурич-Клаjн С. Библиография о Стефану Мокраньцу / С. Джурич-Клаjн. – Београд, САНУ,1971. –253 с.
5. Милоjувич М. Уметничка личност Стефана Мокраньца / М. Милоjувич. – Београд, САНУ, 1926. – С. 91–113.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Устименко-Косоріч, О. А. (2013). Музично-педагогічний профіль С. Мокраньца в контексті розвитку музичної освіти Сербії. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 479–484. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3372

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек