Нові підходи до організації самостійної підготовки персоналу Державної прикордонної служби України

Автор(и)

  • Н. В. Берестецька Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3387

Ключові слова:

самостійна підготовка, персонал, Державна прикордонна служба України, індивідуальне завдання

Анотація

Берестецька Н. В. Нові підходи до організації самостійної підготовки персоналу Державної прикордонної служби України.

На ґрунті проведеного теоретичного аналізу наукових джерел та нормативних документів проаналізовано організацію самостійної підготовки персоналу Державної прикордонної служби України, вивчено нові підходи до її ефективного використання в підрозділах охорони кордону, а також запропоновано методичні рекомендації щодо її вдосконалення. Особливу увагу приділено вивченню іноземної мови персоналом ДПСУ під час самостійної підготовки та розроблення індивідуальних завдань для прикордонників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 95

Біографія автора

Н. В. Берестецька, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

кандидат пед.наук, доцент

Посилання

1. Застосування Європейської кредитно-трансферної системи у навчальному процесу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:/ / www. nbuv. gov. Ua / portal /soc_gum / pspo /2011_33_1 / Kucheryavuy. pdf
2. Кучерявий А. О. Суб’єктно-діяльнісні особливості процесу організації самостійної навчальної діяльності в юридичних навчальних закладах / А. О. Кучерявий // Проблеми сучасної педагогічної освіти: педагогіка і психологія: [зб. наук. праць]. – No 33. – 2011. – Режим доступу: http:// www. nbuv. gov. Ua / portal / soc_gum / pspo /2011_33_1 / Kucheryavuy. pdf
3. Наказ Голови ДПСУ «Про організацію мовної підготовки персоналу Державної прикордонної служби України до проведення в Україні Євро-2012» від 11. 02. 2011 року No 90.
4. Наказ Адміністрації ДПСУ No 900 від 23. 11. 2011 року «Про підготовку персоналу Державної прикордонної служби у 2012 році».
5. Пидкасистый П. И. Организация учебно-познавательной деятельности студентов : [учеб. пособие] / П. И. Пидкасистый. – М. : Педаг. общ-во России, 2004. – 112 с.
6. Псьол С. В. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки прикордонників: досвід і перспективи розвитку / С. В. Псьол, Л. В. Цвяк [Електронний ресурс] // Збірник наукових праць. Серія: Психолого-педагогічні науки. – Хмельницький : Вид-во НАДПСУ. – No 56. – 2010. – Режим доступу: http: // www. nbuv. gov. Ua /portal /soc_gum / znpnapv_ppn / 2010_56 / 10 psvdpr.pdf
7. Солдатенко М.М. Теорія і практика самостійної пізнавальної діяльності : [монографія] / М. М. Солдатенко. – К. : Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – 198 с.
8. Трубачова С. Роль методів самостійного набуття знань в організації пізнавальної діяльності учнів / С. Трубачова // Рідна школа. – No 1. – 2001. – С. 39–41.
9. Яворська Г. Х. Соціально-професійна зрілість курсантів вищих навчальних закладів освіти МВС : [монографія] / Г. Х. Яворська. – Одеса : ПЛАСКЕ ЗАТ, 2005. – 408 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Берестецька, Н. В. (2012). Нові підходи до організації самостійної підготовки персоналу Державної прикордонної служби України. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 50–57. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3387

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх