Інтегрування науки й навчального процесу як умова формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах

Автор(и)

  • Т. М. Мішеніна Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3396

Ключові слова:

навчально-виховний процес, науково-дослідницька діяльність, майбутні учителі філологічних спеціальностей, вищий педагогічний навчальний заклад

Анотація

Мішеніна Т. М. Інтегрування науки й навчального процесу як умова формування
дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у вищих
педагогічних навчальних закладах.

У статті теоретично обґрунтовано умову ефективного формування дидактичної
компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах шляхом послідовного інтегрування науки й навчально-виховного процесу. Розкрито особливості організації науково-дослідницької роботи студентів на основі застосування методів наукового пізнання як методів оволодіння навчальним предметом в умовах навчального пошуку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 90

Біографія автора

Т. М. Мішеніна, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат філол. наук, доцент

Посилання

1. Выготский Л. С. Избранные психологические исследования: Мышление и речь / Лев Семенович Выготский. – М. : Изд-во АПН РСФСР, 1956. – 518 с.
2. Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения / Василий Васильевич Давыдов. – М. : Педагогика, 1981. – 423 с.
3. Занков Л. В. Избранные педагогические труды. – М. : Новая школа, 1996. – 432 с.
4. Ильин Е. Мотивация и мотивы / Евгений Павлович Ильин. – СПб. : Питер, 2003. – 512 с.
5. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / Алексей Николаевич Леонтьев. – М. : Смысл ; Изд. центр «Академия», 2004. – 352 с.
6. Лернер И. Я. Проблема методов обучения и пути ее исследования / Исаак Яковлевич Лернер // Вопросы методов педагогических исследований. – М. : НИИ Общей педагогики АПН СССР, 1973. – С. 21–34.
7. Ляудис В. Я. Формирование учебной деятельности студентов / под ред. В. Я. Ляудис. – М. : Изд-во МГУ, 1989. – 240 с.
8. Махмутов М. И. Проблемное обучение: основные вопросы теории : [учеб. пособ.] / Мирза Исмаилович Махмутов. – М. : Педагогика, 1975. – 368 с.
9. Микитюк О. М. Становлення та розвиток науково-дослідної роботи у вищих педагогічних закладах України (історико-педагогічний аспект) / О. М. Микитюк. – Харків : ОВС, 2001. – 256 с.
10. Науково-практичні аспекти аспекти організації навчальної і методичної роботи в університеті : [монографія]. – Донецьк : Юго-Восток, 2004. – 254 с.
11. Словник іншомовних слів: 23000 слів та термінологічних словосполучень / уклад. Л. О. Пустовіт та ін. – К. : Довіра, 2000. – 1081 с.
12. Талызина Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний / Нина Федоровна Талызина. – М. : Изд-во Моск. ун-та, 1975. – 342 с.
13. Rubin J. Study of Cognitive Processes in Second Language Learning / J. Rubin // Applied Linguistics. – 1981. – Vol. 11. – Pp. 117–131.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Мішеніна, Т. М. (2012). Інтегрування науки й навчального процесу як умова формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 107–115. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3396

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають