Технологія формування умінь та навичок самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ

Автор(и)

  • І. Ю. Серьогіна Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3399

Ключові слова:

самоконтроль, уміння і навички самоконтролю студентів, технологія формування умінь та навичок самоконтролю навчальної діяльності студентів

Анотація

Серьогіна І. Ю. Технологія формування умінь та навичок самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ.

У статті розкрито сутність технології формування умінь та навичок самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 114

Біографія автора

І. Ю. Серьогіна, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Автомонов П. П. Технологія педагогічного успіху : [навч. посіб.] / П. П. Автомонов. – К. : Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2002. – 180 с.
2. Булынский Н. Н. Особенности осуществления самоконтроля в процессе изучения общеинженерных дисциплин в вузе: В помощь преподавателю / Н. Булынский, Н. Олейник. – Челябинск : Южно-Уральский научно-образовательный центр РАО, 2001. – 24 с.: табл. – Библиогр. – С. 22–23.
3. Горбунова В. С. Технология формирования и развития общих учебных умений и навыков учащихся : [метод. пособие для руководителей образовательных учреждений, методистов, учителей] / В. Горбунова, О. Левченко. – Омск : Издательство ОмГПУ, 2001. – 108 с.
4. Деркач Л. Н. Психологические основы самоконтроля учащихся в процессе обучения иностранным языкам: дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Л. Н. Деркач. – АПН Украины; Институт психологии. – К., 1994. – 311 л.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Серьогіна, І. Ю. (2012). Технологія формування умінь та навичок самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ. Educational Dimension, 36, 121–125. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3399

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх