Активізація пізнавальної діяльності студентів технолого-педагогічного факультету засобами проектування

Автор(и)

  • З. С. Кучер Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3404

Ключові слова:

пізнавальна активність, проект, навчальний проект, педагогічні умови, принципи проектування

Анотація

Кучер З. С. Активізація пізнавальної діяльності студентів технолого-педагогічного факультету засобами проектування.

У статті розкрито особливості активізації пізнавальної діяльності студентів із використання навчального проектування. Особливу увагу приділено структурним складникам проектів та обґрунтуванню педагогічних умов організації навчального проектування.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 75 / PDF downloads: 82

Біографія автора

З. С. Кучер, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Дворецкий С. Формирование проектной культуры / С. Дворецкий // Высшее образование в России, 2003. – No4. – 193 с.
2. Матюшкин А. М. Теоретические исследования. Психологическая структура, динамика и развитие познавательной активности / А. М. Матюшкин. // Вопросы психологии/ [электронный ресурс] адрес http//www.voppsy.ru/issues/1982/824/824005.htm – С. 5–17.
3. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: [учебн. пособие для студентов пед. вузов и системы повышения квалификации педагогических кадров] / Е. С.Полат и др. ; под ред Е. Полат. – М.: Издательский центр «Академия», 1999. – 123 с.
4. Пахомова Н. Ю. Учебный проект: его возможности / Н.Ю.Пахомова // Учитель. 2000. – No4. – С. 15–35.
5. Советский энциклопедический словарь. – М. : Советская энциклопедия, 1989. – 1630 с.
6. Тарасова И. П. Метод проектов в образовательном учреждении / И. П.Тарасова // Приложение к журналу «Профессиональное образование», 2004. – No12. – 110 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Кучер, З. С. (2012). Активізація пізнавальної діяльності студентів технолого-педагогічного факультету засобами проектування. Educational Dimension, 36, 146–153. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3404

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх