Підвищення естетичної культури студентів під час взаємопов’язаного вивчення української та зарубіжної літератури (на матеріалі спецкурсу «Актуальні питання української і зарубіжної літератури»)

Автор(и)

  • В. А Папушина Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3410

Ключові слова:

естетична культура, компаративний аналіз, високохудожні твори, індивідуальні завдання, робота в групах, дискусія

Анотація

Папушина В. А. Підвищення естетичної культури студентів під час взаємопов’язаного вивчення української та зарубіжної літератури (на матеріалі спецкурсу «Актуальні питання української і зарубіжної літератури»).

У статті обґрунтовано значення спецкурсу «Актуальні питання української і зарубіжної літератури» для формування естетичної культури студентів, розглянуто форми та методи підвищення естетичної культури студентів на матеріалі даного спецкурсу, зокрема під час вивчення роману І. Нечуя-Левицького «Хмари» та збірки оповідань І. Тургенєва «Нотатки мисливця».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 97

Біографія автора

В. А Папушина, Хмельницький національний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Журавлев В. В. Мир художественной культуры / В. В. Журавлев. – М. : Мысль, 1987. – 237 с.
2. Нартов К. М. Взаимосвязи отечественной и зарубежной литератур в школьном курсе : книга для учителя / К. М. Нартов. – М. : Просвещение, 1986. – 191 с.
3. Нечуй-Левицький І. Хмари. Над чорним морем: повісті / І. Нечуй-Левицький. – К. : Дніпро, 2004. – 552 с.
4. Миропольська Н. Є. Формування художньої культури учнів загальноосвітньої школи засобами мистецтва слова : дис... доктора пед. наук : 13.00.01 / Миропольська Наталія Євгенівна. – К., 2003. – 394 с.
5. Шевченко Г. П. Эстетическое воспитание в школе : [учебно-метод. пособие] / Г. П. Шевченко. – К. : Рад. школа, 1985. – 144 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Папушина, В. А. (2012). Підвищення естетичної культури студентів під час взаємопов’язаного вивчення української та зарубіжної літератури (на матеріалі спецкурсу «Актуальні питання української і зарубіжної літератури»). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 187–194. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3410

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх