Розроблення критеріїв та рівні оцінювання готовності майбутніх учителів до профільного навчання учнів

Автор(и)

  • М. А. Пригодій Чернігівський національний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3411

Ключові слова:

критерій, показник, готовність до профільного навчання, вчитель технологій

Анотація

Пригодій М. А. Розроблення критеріїв та рівні оцінювання готовності майбутніх учителів до профільного навчання учнів.

У статті подано результати теоретичного узагальнення з проблеми обґрунтування критеріїв та рівнів оцінювання готовності майбутніх учителів до профільного навчання учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 83

Біографія автора

М. А. Пригодій, Чернігівський національний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Вища освіта України і Болонський процес: [навч.посіб.] / М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В. Грубінко, І. І. Бабін ; за ред. В. Г. Кременя. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004. – 384 с.
2. Етимологічний словник української мови: У 7 т. / [гол.ред. О. Мельничук]. – К. : Наук. думка, 1982–2003. – Т. 3. – 552 c.
3. Значение слова «Критерий» в Большой Советской Энциклопедии [Електронний ресурс] / Большая Советская Энциклопедия [назва з титул. екрану]. – Режим доступу до енциклопедії: http://bse.sci-lib.com/article066422.html.
4. Муратова Е. И. Проектирование и реализация образовательных программ подготовки специалистов инновационного типа / Е. И. Муратова, И. В. Федоров // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : [зб. наук. праць]. – 2009. – No 22–23. – С. 16–29.
5. Ожегов С. И. Словарь русского языка: ок. 57 000 слов / С. И. Ожегов; под ред. Н. Ю. Шведовой. – М. : Рус. яз., 1986. – 797 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Пригодій, М. А. (2012). Розроблення критеріїв та рівні оцінювання готовності майбутніх учителів до профільного навчання учнів. Educational Dimension, 36, 194–198. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3411

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх