Організація творчої діяльності на уроках технологій як засіб формування компетентної особистості школярів

Автор(и)

  • А. С. Чумак Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3420

Ключові слова:

творчість, урок технології, особистість

Анотація

Чумак А.С. Організація творчої діяльності на уроках технологій як засіб формування компетентної особистості школярів.

У статті розкрито можливості організації творчої діяльності на уроках технологій, спрямовані на формування певного комплексу компетенцій в учнів, які розкривають їхню здатність до професійної, творчої діяльності і життєдіяльності, що ґрунтується на знаннях, цінностях, досвіді, здібностях, набутих завдяки навчанню.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 96

Біографія автора

А. С. Чумак, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед.наук, ст. викладач

Посилання

1. Бабанский Ю. К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса / Юрий Константинович Бабанский. – М. : Просвещение, 1982. – 512с.
2. Каменская М. О смысле художественной традиции. Критерии й суждения в искусствознании / М. Каменская. – М., 1965. – 219 с.
3. Коджаспирова Г. М. Педагогическая практика: [учеб. пособ. для уч-ся пед. училищ] / Галина Михайловна Коджаспирова.–М. : Издательство «Академия»,1998.–144 с.
4. Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі: [навч. посіб.] / за ред. С. У. Гончаренко, П. М. Олійника. – К. : Вища школа, 2003. – 323 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Чумак, А. С. (2012). Організація творчої діяльності на уроках технологій як засіб формування компетентної особистості школярів. Educational Dimension, 36, 244–249. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3420

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх