Компетентнісний підхід до навчання української мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3430Ключові слова:
компетентнісний підхід, комунікативна компетенція учнівАнотація
Лук’яник Л. В. Компетентнісний підхід до навчання української мови.
Статтю присвячено з’ясуванню способів керівництва, які впливають на підготовку майбутніх учителів щодо формування комунікативної компетенції учнів в умовах реалізації компетентнісного підходу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 97
/ PDF downloads: 108
Посилання
1. Богуш А. М. Мовленнєва готовність старших дошкільників до навчання у школі / А. М. Богуш, Н. Є. Шиліна. – Одеса : ПНЦ АПН України, 2003. – 335 с.
2. Державний стандарт початкової загальної освіти // Інформ. зб. Мін-ва освіти і науки України. – 2006. – No 2–3. – С. 3–50.
3. Концепція навчання державної мови в Україні / О. Біляєв, Л. Скуратівський, Л. Симоненкова, Г. Шелехова // Дивослово. – 1996. – No 1. – С. 16–22.
2. Державний стандарт початкової загальної освіти // Інформ. зб. Мін-ва освіти і науки України. – 2006. – No 2–3. – С. 3–50.
3. Концепція навчання державної мови в Україні / О. Біляєв, Л. Скуратівський, Л. Симоненкова, Г. Шелехова // Дивослово. – 1996. – No 1. – С. 16–22.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Лук’яник, Л. В. (2012). Компетентнісний підхід до навчання української мови. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 301–305. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3430
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Л. В. Лук’яник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.