Компетентнісний підхід до навчання української мови

Автор(и)

  • Л. В. Лук’яник Рівненський державний гуманітарний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3430

Ключові слова:

компетентнісний підхід, комунікативна компетенція учнів

Анотація

Лук’яник Л. В. Компетентнісний підхід до навчання української мови.

Статтю присвячено з’ясуванню способів керівництва, які впливають на підготовку майбутніх учителів щодо формування комунікативної компетенції учнів в умовах реалізації компетентнісного підходу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 94

Біографія автора

Л. В. Лук’яник, Рівненський державний гуманітарний університет

ст. викладач

Посилання

1. Богуш А. М. Мовленнєва готовність старших дошкільників до навчання у школі / А. М. Богуш, Н. Є. Шиліна. – Одеса : ПНЦ АПН України, 2003. – 335 с.
2. Державний стандарт початкової загальної освіти // Інформ. зб. Мін-ва освіти і науки України. – 2006. – No 2–3. – С. 3–50.
3. Концепція навчання державної мови в Україні / О. Біляєв, Л. Скуратівський, Л. Симоненкова, Г. Шелехова // Дивослово. – 1996. – No 1. – С. 16–22.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Лук’яник, Л. В. (2012). Компетентнісний підхід до навчання української мови. Educational Dimension, 36, 301–305. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3430

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх