Роль і місце ІКТ у викладанні психолого-педагогічних дисциплін

Автор(и)

  • Т. В. Мандрико Вищий комунальний навчальний заклад Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3431

Ключові слова:

молодший спеціаліст, інновація, педагогічна технологія, ІКТ

Анотація

Мандрико Т. В., Михайленко Н. В. Роль і місце ІКТ у викладанні психолого-педагогічних дисциплін.

У статті з’ясовано, які інформаційні технології і на яких етапах навчання використовуютьсяу навчально-виховному процесі у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації, що сприяє доступу до якісної освіти для всіх студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 79

Біографія автора

Т. В. Мандрико, Вищий комунальний навчальний заклад Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»

викладач-методист

Посилання

1. Андрущенко В. П. Роздуми про освіту: статті, нариси, інтерв’ю / В. П. Андрущенко. – К. : Знання України, 2004. – 804 с.
2. Вовковінська Н. В. Як створити комп’ютерну презентацію / Н.В. Вовковінська. – К. : Шкільний світ, 2009. – 128 с.
3. Гершунский Б. С. Компьютеризиция в сфере образования: проблемы и перспективы / Б. С. Гершунский. – М., 1987. – 264 с.
4. Савченко О. Удосконалення професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів / Олександра Савченко // Початкова школа. – 2001. – No7. – С. 1–4.
5. Сиротенко К. Інформаційні технології – чинник формування Школи майбутнього / К.Сиротенко // Директор школи. – 2010. – No6. – С. 5–8.
6. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии : [учебн. пособ.] / Г.К. Селевко. – М., 1998. – 256 с.
7. Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі: [навч. посіб.] / З. І. Слєпкань. – К.: Вища школа, 2005. – 239 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Мандрико, Т. В. (2012). Роль і місце ІКТ у викладанні психолого-педагогічних дисциплін. Educational Dimension, 36, 305–310. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3431

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх