Стан та структура готовності вчителів технологій до навчання школярів мистецтву художнього оброблення деревини

Автор(и)

  • В. Ю. Цісарук Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3434

Ключові слова:

технології, готовність, учитель

Анотація

Цісарук В. Ю. Стан та структура готовності вчителів технологій до навчання школярів мистецтву художнього оброблення деревини.

У статті визначено стан готовності вчителів технологій до навчання школярів у галузі художнього оброблення деревини та обґрунтовано структура цієї готовності. Перевірено та описано рівень готовності педагогів загальноосвітніх шкіл Львівської та Тернопільської областей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 91

Біографія автора

В. Ю. Цісарук, Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка

асистент

Посилання

1. Навчальна програма. Трудове навчання 5–9 класи. Нова редакція / укл. : Н. І. Боринець, В. М. Гащак, Р. М. Лещук, В. М. Мадзігон та ін. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://trudove.org.ua/ post/nova-redakts-ya-programi-var-ativn-modul.
2. Навчальна програма «Технології. 10–11 класи» / укл. Н. І. Боринець, С. М. Дятленко, В. К. Сидоренко, Г. В. Терещук та ін. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://trudove.org.ua/ post/ programi- modul.
3. Навчальна програма «Трудове навчання: основи дизайну» для загальноосвітніх навчальних закладів нового типу: ліцеїв, гімназій, коледжів (5 –9 класи) // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2010. – No 9. – С. 13–34; No 10. – С. 29–48; No 11–12. – С. 11–30.
4. Оршанський Л. В. Художньо-трудова підготовка майбутніх учителів трудового навчання : [монографія] / Леонід Володимирович Оршанський. – Дрогобич : Швидко Друк, 2008. – 278 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Цісарук, В. Ю. (2012). Стан та структура готовності вчителів технологій до навчання школярів мистецтву художнього оброблення деревини. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 320–327. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3434

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх